رفتن به مطلب

تمدید قرارداد پوگبا؛ اولویت منچستریونایتد


Maryam

ارسال های توصیه شده

تمدید قرارداد پوگبا؛ اولویت منچستریونایتد

 
 
تمدید قرارداد پوگبا؛ اولویت منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد هافبک فرانسوی‌اش را تمدید کند.

نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد؛ 8 بازیکن منچستریونایتد 12 ماه پایانی قراردادشان با این باشگاه را سپری می‌کنند اما اولویت منچستریونایتد تمدید قرارداد پل پوگبا است، هافبکی که پیش از این شایعه پیوستنش به رئال مادرید و شایعه بازگشتش به یوونتوس مطرح بود. طبق این گزارش منچستریونایتد اما قرارداد بازیکنانی همچون جسی لینگارد و خوان ماتا را تمدید نخواهد کرد و اجازه جدایی به این بازیکنان خواهد داد.

با توجه به بحران مالی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا اما بعید به نظر می‌رسد باشگاهی بتواند پوگبا را در این تابستان به خدمت بگیرد، از این‌رو مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و شانس خود را برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی امتحان کنند.

پوگبای 27 ساله بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل‌زده و 40 پاس‌گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که عملکردش در سال‌های اخیر برای منچستریونایتد همراه با فراز و نشیب بوده، تنها یک فصل دیگر از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده است. او این فصل تا پیش از تعطیلی بازی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته بود در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

پوگبا که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات به 80 میلیون یورو کاهش پیدا کرده، با از سرگیری مسابقات در پنج بازی دیگر شیاطین سرخ را همراهی کرده و عملکرد تأثیرگذاری را هم از خود به نمایش گذاشته و به منچستریونایتد هم کمک کرده تا روند شکست‌ناپذیری‌اش را به 16 بازی برساند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...