رفتن به مطلب

گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که تاکنون مقابلش قرار گرفته‌ام


Maryam

ارسال های توصیه شده

گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که تاکنون مقابلش قرار گرفته‌ام

 
گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که تاکنون مقابلش قرار گرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل سرخپوشان مرسی‌ساید گفت که لیورپول بهترین تیمی است که تاکنون مقابلش قرار گرفته است.

 پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 4 بر صفر لیورپول، قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها را در هم کوبید، پس از این با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما در این بازی قهرمان و تیمی فوق‌العاده را شکست دادیم. ما با شجاعت بازی کردیم، هرچند لیورپول هم اینطور بود.

وی افزود: تاکنون هر بازی تیمم را دوست داشته‌ام. ما در این دیدار سعی کردیم فوتبال خاص خود را به نمایش بگذاریم و ریسک‌هایی هم کنیم. لیورپول بهترین تیم از حیث تحت‌فشار قرار دادن (پِرسنیگ) بوده که تاکنون مقابلش قرار گرفته‌ام، اما با شجاعت تمام در فضاهای کوچکی که در اختیار داشتیم، بازی کردیم که این خیلی مهم بود.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تصریح کرد: من ندیدم بازیکنان لیورپول به هنگام رد شدن از تونل افتخار تشکر کنند یا خودشان را بابت این موفقیت بگیرند، آنها تمرکز بالایی در بازی داشتند و در این بازی اثری از خوشی آنها بابت جشن قهرمانی‌شان دیده نمی‌شد، به همین خاطر برای آنها احترام خاصی قائل هستم.

منچسترسیتی که با این برد 66 امتیازی شد و جایگاه دومی‌اش را استحکام بخشید، یکشنبه شب در بازی بعدی خود در لیگ برتر در خانه ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...