رفتن به مطلب

اکران فیلم سینمایی شنای پروانه و حضور چهره ها با استایل کرونایی


Maryam

ارسال های توصیه شده

اکران فیلم سینمایی شنای پروانه و حضور چهره ها با استایل کرونایی

  • مشاهده : 2716

اکران فیلم سینمایی شنای پروانه و حضور چهره ها با استایل کروناییسینمای ایران و جهان

بازیگران فیلم سینمایی شنای پروانه به همراه کارگردان و تهیه کننده این فیلم با استایل خاص و ضد کرونایی خود در سینما آستار برای اکران مردمی آن حضور یافته بودند.

 
 

اکران مردمی فیلم سینمایی شنای پروانه ساخته محمد کارت کارگردان جوان کشورمان با حضور بازیگران آن در سینما آستارا برگزار شده و چهره های از جمله محمد کارت و همسرش آبان عسگری , رسول صدر عاملی , طناز طباطبایی , پانته آ بهرام و علی شادمان حضور داشتند. در ادامه عکس های از این اکران مردمی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

اکران مردمی فیلم سینمایی شنای پروانه

اکران مردمی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت با حضور رسول صدر عاملی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان و آبان عسگری در سینما آستارا برگزار شد.

فیلم سینمایی شنای پروانه

بازیگران و کارگردان شنای پروانه

فیلم سینمایی شنای پروانه

محمد کارت و همسرش آبان عسگری

محمد کارت که در عرصه سینمای مستند کارگردانی شناخته شده است و فیلم‌ هایی مثل «آوانتاژ» و «بچه‌خور» را در کارنامه داشته، اولین فیلم سینمایی خود را با نام شنای پروانه و بازی جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی در نقش هاشم، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری ساخته است.

فیلمنامه این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

علی شادمان

علی شادمان

پانته‌ آ بهرام

پانته‌ آ بهرام در اکران فیلم سینمایی شنای پروانه

داستان فیلم محمد کارت

فیلمی از زنی به نام پروانه (طناز طباطبایی) در حین شنا در استخر در فضای مجازی منتشر می شود. حالا هاشم شوهر پروانه (امیر آقایی) و برادرش حجت (جواد عزتی) به دنبال انتقام گرفتن از کسی که این فیلم را منتشر کرده هستند، اما …

فیلم‌های “شنای پروانه”، “درخت گردو”، “خورشید” و “روز صفر” به ترتیب با ۱۳، ۱۱، ۱۰ و ۹ نامزد دریافت جایزه، بیشترین نامزدها را در بخش سودای سیمرغ داشتند. “شنای پروانه” با دریافت ۵ سیمرغ از جمله جایزه مهم بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بیشترین موفقیت را کسب کرد.

محمد کارت

طناز طباطبایی ، پانته‌آ بهرام، علی شادمان و محمد کارت

طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان

طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان

درباره کارگردان فیلم سینمایی شنای پروانه

محمد کارت ، متولد جنوب شهر شیراز است و این اولین ساختۀ سینمایی اوست که در بخش‌های نگاه نو و سودای سیمرغ حضور دارد. سابقۀ آقای کارت در سینما، در بازیگری و کارگردانی فیلم‌های کوتاه و مستند بوده. ایده‌ ها و فیلمنامه‌ ها را نیز خودش پرورده است. محمد کارت، در اولین فیلم مستند خودش به نام خون‌مردگی (۱۳۹۲) به چاقوکش‌ها و داش‌های شیراز می‌پرداخت و با آن‌ ها مصاحبه می‌کرد؛ افرادی از زادگاهش در محلۀ سعدی شیراز.

محمد کارت

محمد کارت با رسول صدرعاملی و پانته‌آ بهرام

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

محمد کارت بعد از فیلم کوتاه «بچه خور» این بار به سراغ تجربه نخستین اثر بلند سینمایی خود آمده؛ فیلمی به نام «شنای پروانه» که در راستا و ادامه طیفی از فیلم‌ های اجتماعی تولید شده است و همسرش آبان عسگری در مقابل دوربین همسرش برای اولین بار قرار گرفته است.

فیلم سینمایی شنای پروانه

طناز طباطبایی

فیلم سینمایی شنای پروانه

بازیگر فیلم سینمایی شنای پروان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...