رفتن به مطلب

واکر چیست؟ راهنمای خرید واکر


SARDAR

ارسال های توصیه شده

 
 
مجموعه: بیماری ها و راه درمان


 
واکر تاشو چرخدار, ویژگی های واکر
 

راهنمای خرید واکر

واكر یكی از وسایل مهم برای كمك به راه رفتن در بیمارانی كه قدرت عضلات اندام تحتانی آنها كاهش پیدا كرده است، دامنه حركتی مفصل ران یا زانو یا مچ پای آنها كم شده، درد و یا ناپایداری مفصلی دارند و یا اختلال در تعادل دارند واكر میتوان كمك كننده باشد.
واکرها فریمهایی هستند که برای افراد (سالمندان ، معلول یا بهبودی از عمل جراحی) طراحی شده اند که در هنگام پیاده روی به پشتیبانی و کمک اضافی احتیاج دارند. بیشتر واکرها از فلزی با وزن سبک مانند آلومینیوم ساخته شده اند. واکرها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. بسیاری از آنها می توانند برای نگهداری راحتتر ، جمع شوند.



انواع واکرها :

دو واکر اصلی وجود دارد: استاندارد و دو چرخ.

واکرهای استاندارد : ابتدایی ترین نوع واکر است. بهتر است برای مسافت های کوتاه یا اگر ثبات اصلی ترین نگرانی است از واکر استاندارد استفاده کنید. واکر استاندارد شامل یک چهارچوب ساده فلزی با چهار پایه قابل تنظیم است که اجازه می‌دهد تا واکر به ارتفاع مطلوب برای کاربر تنظیم شود.


 
واکر تاشو چرخدار, ویژگی های واکر
 
واکر استاندارد



واکرهای دو چرخ : دارای چرخ در قسمت جلویی دو پایه و نوک های لاستیکی روی پاهای عقب هستند.کاربر می تواند وزن خود را هنگام حرکت روی واکر بیندازد و پایه های نوک لاستیکی مانع از چرخش و غلتیدن واکر می شود.


 
واکر تاشو چرخدار, ویژگی های واکر
 
واکر دوچرخ



واکرهای چهارچرخ : آنها همیشه ترمزهایی دارند که به کاربران در تثبیت آنها کمک می کند و برای استفاده در فضای باز عالی هستند. آنها به کاربر اجازه می دهند به همان سرعت ایمن حرکت کند زیرا با بلند کردن سرعت آن کند نمی شود. بیشتر آنها برای نگهداری وسایل شخصی به نوعی سبد یا کیف مجهز شده اند.


 
واکر تاشو چرخدار, ویژگی های واکر
 
کرم چهارچرخ



واکرهای تاشو : واکر تاشو ، واکری است که قابل جمع شدن دارد. حمل و نقل و نگهداری واکرهای تاشو آسان است.



ویژگی های واکر :

قاب: فریم های واکر جدید از لوله های آلومینیومی 1 ساخته شده و سبک وزن هستند. ارتفاع واکر معمولاً بسته به مدل می تواند 5 -10 اندازه تنظیم شود.



دسته ها : دستگیره ها در دو طرف واکر قرار دارند. آنها معمولاً از پلاستیک ، فوم یا سایر مواد نرم مانند ژل ساخته می شوند. اگر گیربکس تولید کننده راحت نباشد ، می توان آن را با یکی از موارد جایگزین کرد. برای افرادی که کف دستشان عرق می کند ، یک دسته فومی ممکن است بهتر عمل کند. دسته های بزرگتر برای افراد مبتلا به آرتروز یا مشکلات دیگر با درک چربی مناسب است.



چرخ ها: چرخ ها یا "کاستورها" روی یک واکر دو چرخ معمولاً 3 یا 5 هستند و پیچ نمی خورند.



تعمیر و نگهداری واکر :

واکر را بطور منظم بررسی کنید. به هر چیزی که به نظر می رسد فرسوده یا شکسته باشد توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام باز شدن واکر ، طرفین در جای خود ثابت شوند. اگر این کار را نکرد ، یا اگر چیزی فرسوده یا شکسته به نظر می رسد ، بلافاصله آن را توسط یک متخصص بررسی کنید.
 
  •  


 
واکر تاشو چرخدار, ویژگی های واکر
 
نحوه انتخاب واکر



راهنمای انتخاب واکر :

قبل از خرید واکر ، باید مطمئن شوید که می تواند قد و وزن شما را تحمل کند. برای این کار باید به درستی اندازه گیری شود.

در مورد ارتفاع دسته :

1. در حالی که بازوهای خود را به طور طبیعی در کناره های خود آویزان کنید ، بایستید.



2. آرنج های شما باید هنگام قرار گرفتن در حالت آرامش بر روی دسته های واکر با شانه و بازوها در زاویه 15 درجه باشد. مطمئن شوید که واکر قادر به پشتیبانی از وزن شما خواهد بود.



از واکر در کجا استفاده می کنید: یک واکر استاندارد برای استفاده در منزل مناسب است و یک واکر دو چرخ گزینه بهتری برای استفاده در فضای بیرون است.

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...