رفتن به مطلب

طرز تهیه پیش غذا اندونزیایی


ŦŁФШ  ΞTłHШ
 اشتراک گذاری

ارسال های توصیه شده

مواد لازم
روغن ۲ قاشق غذاخوری
پیاز ۱ عدد کوچک
سیر ۲ حبه
هویج ۱ عدد
کلم سبز ۱/۲ عدد کوچک
برنج قهوه ای ۱۷۵ گرم
سس سویا ۱ قاشق غذاخوری
تخم مرغ ۱ عدد
سس چیلی به دلخواه
آماده کردن مواد برای تهیه ناسی گورنگ:۱٫ پیاز رو پوست بگیرید و نازک حلقه حلقه کنید.
۲٫ سیرها رو پوست بگیرید و ریز خرد کنید.
۳٫ هویج رو رنده کنید.
۴٫ کلم سبز رو به شکل نوارهای باریک خرد کنید.
۵٫ از برنج پخته استفاده کنید.


.طرز تهیه
۱٫ روغن رو در ماهیتابه ای روی حرارت بالا گرم کنید. پیاز رو در ماهیتابه بریزید و برای ۳ تا ۴ دقیقه تا نرم و کمی کاراملی بشه، تفت بدید. سیر رو اضافه کنید و برای ۱ دقیقه دیگه تفت بدید.

۲٫ هویج و کلم رو اضافه کنید و مواد رو برای ۱ تا ۲ دقیقه دیگه تفت بدین. برنج قهوه ای پخته رو اضافه کنید و با بقیه مواد کمی تفت بدید.
۳٫ سس سویا و قدری نمک و فلفل به مواد بزنید. میان مواد رو گود کنید و تخم مرغ رو در اون بشکنید. تخم مرغ رو در حدی که سفیده ببنده، بپزید.
۴٫ غذا رو در کاسه بزرگی بریزید و تخم مرغ رو روی اون بذارید. اگه خواستید اون رو به همراه سس چیلی میل کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...