رفتن به مطلب

جانی دپ صداپیشه سریال انیمیشنی پرنده‌ها می‌شود


Maryam

ارسال های توصیه شده

«جانی دپ» صداپیشه سریال انیمیشنی پرنده‌ها می‌شود

جانی دپ

جانی دپ در سریال جدید انیمیشنی «پافین‌ها» صدایش را به شخصیتی به نام «جانی پاف» وام می‌دهد.

به نقل از دیلی میل، در سریال کارتونی «پافین‌ها» که در قالب ۲۵۰ اپیزود پنج دقیقه‌ای ساخته می‌شود، جانی دپ نیز صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها را برعهده دارد.

این سریال که ساخت آن توسط «ایرولینو اینترتینمنت» ایتالیا شروع شده، درباره چند پرنده زیبا است که خدمتکار یک شیرماهی به نام «اوتو» هستند.

سازنده این سریال با صدور بیانیه‌ای گفته است مضامینی چون جنسیت و برابری نژادی و محافظت از محیط زیست از پیام‌های این انیمیشن خواهند بود.

این جدیدترین کاری است که جانی دپ ۵۷ ساله در آن حاضر می‌شود. او البته در یک پروژه موزیکال به نام «ومپایرهای هالیوود» با چهره‌های مشهور دنیای راک یعنی آلیس کوپر و جو پری همکاری دارد.

دپ و ایرولینو مالک کمپانی ایتالیایی اخیراً در فیلم «در انتظار بربرها» همکاری کرده بودند. این فیلم که رابرت پتینسون و مارک رایلنس از دیگر بازیگرانش هستند به‌زودی به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد.

آن دریا ایرولینو در مورد این پروژه گفته است: بسیار خوشحالیم که با جانی در یک پروژه دیگری همکاری می‌کنیم. تجربه یک پروژه جدید و آوانگارد مانند این سریال، در کنار جانی، مرا تشویق می‌کند تا هر چه بیشتر از ژانر و فرمت‌های تجربی حمایت کنم. از جانی قدردانی می‌کنم که نشان داد به این پروژه باور دارد.

«پافین‌ها» در استودیو ایرولینو اینترتینمنت رم و استودیو ایرولینوی صربستان تولید می‌شود

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...