رفتن به مطلب

آموزش پخت چند نوع غذای حاضری


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

۱- استروگانف
اگر گوشت و مرغ پخته یا سرخ شده از غذای قبل باقی مانده، می‌توانید با آن استروگانف درست کنید. اول مقداری پیاز تفت دهید. بعد قطعه‌های مرغ یا گوشت را رشته رشته برش دهید و به همراه قارچ حلقه شده در پیاز تفت دهید. سپس در ظرف را بگذارید تا قارچ آب بیندازد. بعد از چند دقیقه می‌توانید کمی خامه اضافه کنید و غذا را سرو کنید.

۲- کوکوی گرد
کوکو را با هر چیزی می‌توان درست کرد. اگر سیب‌زمینی پخته، سبزیجات پخته، مرغ، گوشت چرخ شده، تن ماهی یا مواد این‌چنینی از روزهای گذشته باقی مانده، می‌توانید آنها را خرد کنید، با کمی تخم‌مرغ، ادویه و به مقدار لازم آرد مخلوط کنید و در تابه پهن کنید. می‌توانید این مواد را قلقلی کنید و به همراه مقداری سس گوجه در قابلمه بگذارید تا بپزد.

۳- سوپ سبزیجات
اردورهای باقی‌مانده از شب بسيار براي پختن سوپ مناسب است؛ نخودفرنگی، ذرت، کدو یا هویج پخته. کافی است مقداری پیاز تفت دهید، این مواد را به آن اضافه کنید و آب مرغی که از پختن مرغ شب قبل باقی مانده را روی آن بریزید. می‌توانید با کمی تردیلا و جعفری سوپتان را تزئین کنید.

۴- خوراک‌ها
بیشتر وقت‌ها مرغ یا گوشت خوراک یا خورش تمام می‌شود و فقط کمی از مواد آن باقی می‌ماند. در این صورت می‌توانید مواد خوراک را در تابه بریزید تا آبش تمام شود و به شکل یک سس دربیاید. سپس می‌توانید یک تکه مرغ را سرخ یا کباب كرده و به همراه این سس خوشمزه سرو کنید.

۵- خوراک نان تست
اگر نان باگت یا نان تست از شب پیش باقی مانده، می‌توانید آنها را حلقه‌حلقه کنید و در فر یا توستر برشته کنید. سپس اگر گوشت یا مرغ باقی مانده دارید، می‌توانید آن را در رب گوجه‌فرنگي تفت دهید و روی نان‌ها بریزید. خورش یا خوراک‌های دیگر را هم می‌توانید با این نان‌ها سرو کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...