رفتن به مطلب

بیوتی منیجر موفق کیست


SARDAR

ارسال های توصیه شده

 

یک بیوتی منیجر موفق، همیشه بروز است و با دنیای دیجیتال رابطه ی نزدیکی دارد. مثلا یک مدیر سالن زیبایی جدای مدیریت پرسنل خود در سالن، به فعال و بروز بودن سایت و شبکه های اجتماعی خود هم اهمیت می دهد.

 

بیوتی منیجر-beauty manager

بیوتی منیجر-beauty manager

یکی از شغل های جذاب و شاد، بیوتی منیجر است که در حوزه مد و زیبایی _ آرایش و میکاپ و پوست و مو می باشد.

سالن زیبایی، کلینیک زیبایی، فروش و توزیع کلی لوازم زیبایی و مدیریت هر آنچه مربوط به کارهای زیبایی می شود را بیوتی منیجر می نامند.

مدیریت شغل زیبایی در کنار جذابیت ها و زیبایی های خاص آن، توانمندی های خاص را هم می طلبد. فردی که به عنوان مدیر یک کار زیبایی شروع به فعالیت می کند، باید به لحاظ شخصیتی هم مناسب این سمت باشد و در این صورت است که در این حرفه موفق خواهد شد.

beauty-manager2.jpg

در ادامه مشخصه های یک بیوتی منیجر موفق را ببینید:

1-یکی از مشخصه های مدیر زیبایی، برخورد و رفتار آرام او است و این باعث می شود که کارکنان و پرسنل هم به تبعیت از چنین مدیری با مشتری ها با حوصله رفتار کنند که یکی از مهمترین های جذب مشتری و فروش محصولات آرایشی می باشد.

2-معمولا بیوتی منیجرهای خلاق در این حرفه، شهرت جهانی پیدا می کنند. آنها به هر چیزی توجه می کنند. از شروع یک فصل گرفته تا پایان همان فصل، بخاطر فروش محصولات و جذب مشتری با تخفیف و حراجی های خلاقانه و بخصوص تبلیغ های خلاقانه و جذب کارمندان بالقوه که در این امر بسیار مهم است.

3-کوشا و پرانرژی بودن هم یکی دیگر از مشخصه های یک مدیر زیبایی است. معمولا کسی که در کار زیبایی است وقت خود را بیهوده تلف نمی کند. بیوتی منیجرهای زیادی وجود دارند که با تفکر و تلاش خود در پی جذب مشتری های تازه هستند و این یعنی باید هر ثانیه از وقت خود را صرف مطالعه و کار بگذراند.

4-یک بیوتی منیجر موفق، همیشه بروز است و با دنیای دیجیتال رابطه ی نزدیکی دارد. مثلا یک مدیر سالن زیبایی جدای مدیریت پرسنل خود در سالن، به فعال و بروز بودن سایت و شبکه های اجتماعی خود هم اهمیت می دهد. پست های آرایشی و زیبایی و راهنمایی مشتری ها و جابگویی آنها، باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

5-سرویس دهی مناسب و تجهیزات حرفه ای و برند هم یکی دیگر از کارهای بیوتی منیجر موفق است.

6-یک بیوتی منیجر موفق در حوزه ی فروش هم باید سریع و به موقع عمل کند. او باید پرسنل آموزش دیده و متخصص را انتخاب کند که در بازاریابی حرفه ای عمل کنند.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...