رفتن به مطلب

برندهای معروف طلا و جواهر در جهان


SARDAR

ارسال های توصیه شده

18e2999891374a475d0687ca9f989d83-8.jpg

 

 

 

آیا می دانید معروفترین و لوکس ترین برندهای جهان در زمینه جواهرات، کدامند؟ اگر می خواهید با برندهای معروف طلا و جواهر در جهان آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی برندهای معروف طلا و جواهر در جهان می پردازیم.

 

 

 

جواهرات بخشی از زندگی روزمره ی ما هستند و شاید تا به حال فکرش را هم نکرده باشید که چه تأثیری روی زندگی ما دارند. ما از جواهرات استفاده می کنیم تا ظاهری فریبنده تر و جذاب تر داشته باشیم. دست بند، گوشواره، دکمه سردست یا حتی یک ساعت مچی فرقی نمی کند که کدام یک از اینها باشد، در نهایت هدف اصلی جلوه ی بیشتر دادن به چیزی است که مدنظرمان است. این ترکیبات چشم نواز از جواهرات و الماس های کمیاب، روی طلاهایی که عیار بالا دارند، پلاتین یا نقره سوار می شوند و علی رغم اندازه ی کوچکشان، ارزش آنها را بسیار بالا می برند.

 

 

 

معمولاً آقایان وقتی می خواهند از خانم مورد علاقه شان درخواست ازدواج کنند، از حلقه استفاده می کنند، اینجاست که حلقه ها سمبل جاودانگی عشق می شوند و شما را به کسی که دوستش دارید، پیوند می زنند.

 

 

 

b29a4bcc2bd7bae87d78c219af4d02a5.jpg

 

 

 

10. شوپارد یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

جواهرساز و ساعت ساز سوئیسی، شوپارد بر این باور است که برای تولید و ساخت یک مجموعه فقط باید از بهترین مواد استفاده کرد. هر تکه ای از این برند از سنگ ها و جواهرات اصل و یک لایه ضخیم از طلای 18 عیار ساخته شده است.

 

 

 

کیفیت منطبق با دقت است چرا که تمام جزئیات، هرچقدر هم که کوچک به نظر برسند، نقشی اساسی در کلیت ایفا می کنند. گوشواره هایی که در تصویر بالا نشان داده شده است برای مثال، شاید بسیار ساده و کلاسیک به نظر برسند اما اصل و منحصر به فرد هستند.

 

 

 

این الماس های خندان در قاب های شیشه ای کوچک به طرز خیره کننده ای تکان می خورند. امضاء کوچک شوپارد و چرخش مقداری طلا به دورشان، به این گوشواره ها فرم و حالت زیباتری می بخشد و باعث تکان خوردن بیشتر آنها می شوند.

 

 

 

d3871213503f27bdbd604443b8aece71.jpg

 

 

 

9. میکی موتو یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

کوکیچی میکی موتو، کار خود را در سال 1893 در ژاپن آغاز کرد. همه او را بنیان گذار کشت مروارید می دانند، مروارید هایی که در تمام مجموعه هایش دیده می شوند.

 

 

 

جواهرات میکی موتو، شامل فاخرترین و با ارزش ترین محصولات اقیانوس ها هستند. مثل: مرواریدهای نایاب دریای جنوب،مرواریدهای صدف های حلزونی صورتی رنگ،مرواریدهای تیتانی،مرواریدهای سفید و …

 

 

 

علاوه بر این، این برند برای ساخت جواهراتش فقط از طلای 18 عیار یا طلای سفید استفاده می کند. کیفیت بالا، بهترین الماس ها، سنگ های رنگی کاملاً طبیعی و خالص یا حتی با کیفیت ترین و مرغوب ترین نخ ابریشمی برای نخ کردن مروارید ها، از ویژگی های این برند خوش نام است.

 

 

 

جذابیت در عین سادگی باعث شده است که تولیدات این برند خاص و متفاوت باشند. طرح ها یا بسیار منحصر به فرد هستند یا همان شکلهای کلاسیک با پیچ و تاب های جدید و مدرن را دارند. هرکدام از کارهای میکی موتو معمولاً یک یا دو نوع سنگ دارند علاوه بر این استفاده از مرواریدهای اصل و حقیقی از مهمترین ویژگیهای این برند است.

 

 

 

اغلب جواهرات میکی موتو را می توان هم در روز و هم در شب، استفاده کرد.

 

 

 

این خانه تاکنون قطعات بسیار زیبا و باشکوهی از جواهرات را ساخته است مثل گردنبند ملکه در تصویر فوق نشان داده شده است.

 

 

 

2ad35e04778b70b6ca82dc551d4e85cf.jpg

 

 

 

8. بولگاری یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

از زمان تأسیس شرکت بولگاری در سال 1884 تاکنون، این برند همواره در میان بهترین جواهرات دنیا، پیشرو بوده است. خانه ی بولگاری در رُم تأسیس شد و از همان جا جواهراتی که از ترکیب مدل های قدیمی با طرح های خلاقانه ی جدید، ساخته می شدند، به سرتاسر دنیا پخش و فرستاده می شدند. برخی از جواهرات خانه بولگاری شامل: طرح های جسورانه، تکه های درشت جواهرات، سنگهای دامله (میراثی از دوران درخشش ایتالیا در دهه ی 1960)، شکل هایی از گل ها و میوه های رنگی و درخشان، گردنبند، النگو و دکمه سردست درجه ی یک ایتالیایی می باشند. بولگاری همواره از بهترین جواهرات در کنار طلای 18 عیار برای مشتری های تیزبین و آگاه خود استفاده می کند.

 

 

 

2297be254c87ec9e199debe68944155e.jpg

 

 

 

7. پیاژه یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

جورج پیاژه تجارت خود را در منطقه ژورا، بخشی از سوئیس، آغاز کرد. خانه ی پیاژه شروع به تولید بهترین و با کیفیت ترین ساعت های مچی کرد. ساعت هایی که خیلی زود در سرتاسر اروپا معروف شدند. به مرور این خانواده کار خود را گسترش دادند و به آن جواهرات بسیار زیبا و درخشان نیز اضافه کرد. شکل و طراحی محصولات این برند، عمدتاً الهام گرفته از هالیوود قدیم و باغ های فانتزی است. گل رُز یکی از معروفترین نشانه های برند پیاژه است. طرح رُز بخشی از صدها طرح جسورانه و در عین حال ظریف و فانتزی پیاژه است. اغلب طرح های پیاژه، مُدرن و شفاف هستند و خطوط زاویه دار برجسته ای دارند که به نوعی به بیننده حس جنبش و پویایی می دهند. این حس جنبش و پویایی در طراحی ساعت های لوکس پیاژه، نیز کاملاً مشهود است. این برند ارائه کننده ی مبتکرانه ترین و در عین حال تزئینی ترین صفحه های مندرج ساعت مچی در جهان می باشد که به راحتی تنظیم می شوند و با انواع مختلف بندهای ساعت قابل استفاده هستند.

 

 

 

a5df217bcc03d7ca76d71c3ee98acc3e.jpg

 

 

 

6. گراف یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

گراف به خاطر کیفیت بالا و خدمات رسانی فوق العاده اش شهرت جهانی دارد. این دو ویژگی برند گراف را در سطح جهانی معروف و معتبر کرده است اما چیزی که گراف را از سایر جواهرسازان زبده و معروف، متمایز می سازد، استفاده از سنگهای درشت است. لورنس گراف گفته بود که سنگهای قیمتی درشت مخصوصاً الماس های بزرگ، تمام آن چیزهایی هستند که ذهن او را مشغول کرده اند و تلاش او در استفاده از آنها در طراحی جواهراتش با بالا رفتن میزان تقاضا در سطح جهانی او را تبدیل به بیلیونری توانگر کرد در حالیکه وقتی کسب و کارش را شروع کرد، توانایی مالی اندکی داشت. اگر نگاهی به کتاب گراف، “شگفت انگیزترین جواهرات دنیا” (150 دلار) بیندازید، از تاریخچه ی این برند و شخصیت جواهرساز معروف آن، آقای گراف، ریسک و شیوه ی طراحی هایش مطلع می شوید.

 

 

 

3fb2db6cccf4a23383383394b28b2b31-6.jpg

 

 

 

5. تیفانی یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

تیفانی یکی از لوکس ترین برندهاست و همانند اغلب برندهای معروف دیگر یک نام خانوادگی است. تیفانی ارائه کننده ی جواهرات زیبایی است که هم در روز و هم در شب قابل استفاده هستند. نه فقط خانم ها بلکه آقایان و حتی کودکان نیز از این جواهرات تزئینی استفاده می کنند. همواره در کنار این نام بزرگ، کیفیت نیز مطرح می شود. انواع طلا و نقره ی تیفانی بسیار براق و خیره کننده هستند و سنگهای به کار رفته در آنها بی عیب و نقص. در ساخت جواهرات تیفانی از بهترین مواد استفاده می شود. تمام جزئیات بسیار دقیق و شیک طراحی می شوند. با وجود آنکه مدرن بودن در عین سادگی شعار اصلی محصولات تیفانی است، اما تیفانی از سال تأسیس یعنی 1837 تا به حال، کارهای کلاسیک زیادی را نیز ارائه داده است مثل دستبند و گردنبندهای جواهر مدلِ حلقه، دستبند و النگوهای بافت سبدی و آویزهای قلب، طرح های چند بعدی تیفانی با نقش های عجیب از پرندگان و گلها و … ماهیتی تأثیرگذار و پراحساس دارند.

 

 

 

خانه تیفانی سالهاست که به خاطر ساخت جواهرات فوق العاده لوکس برای مشتری های با ذوق و خاص پسندش به خود می بالد. از آن جمله می توان شوی جواهرات تیفانی را نام برد که شاید استاد صنعتگر آن چند سال برای کامل کردن مجموعه اش زحمت بکشد.

 

 

 

cc565aac070b742bee2cd4ac7fb8f950.jpg

 

 

 

4. بوسلشا یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

کیفیت تمام عیار از طلای ایتالیایی باعث شهرت جهانی این برند شده است. طراحان خانه بوسلشا، پایبند به سبک های رومی هستند اما در محصولات خود از کنده کاریهای بسیار ظریف و توری مانند نیز استفاده می کنند که باعث می شود بسیار لطیف به نظر برسند. خانه بوسلشا جواهراتی به سبک بافته شده (پارچه) نیز ارائه می دهد. این جواهرات از مالیدن (بورس کشیدن) و مات کردن سطح فلزاتی که معمولاً با نقره یا طلا ترکیب شده اند تا بافتی نرم تر و درخشان تر داشته باشند، به دست می آیند. علاوه بر این موارد جواهرات بوسلشا به خاطر چگالی بالایی که دارند، بافت پُر و سنگینی دارند.

 

 

 

ec4524c2e89129afda5040db628f00f9.jpg

 

 

 

3. وان کلیف و آرپز یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

وان کلیف و آرپز حاصل همکاری استل آرپز و آلفرد ون کلیف است. محل پیدایش این خانه ی جواهرات در اصل در فرانسه بود. جواهرات وان کلیف کلاس خاص خود را دارند. در طراحی این جواهرات از نیروهای آسمانی، خود انگیختگی طبیعت، با پایداری و کیفیت همواره در تغییر، الهام گرفته شده است. بنابراین بیشتر جواهرات ون کلیف ظاهری ارزان دارند که با طرح های مبتکرانه ی خود، جنبش و حرکت را تداعی می کنند. وب سایت ون کلیف از طریق انیمیشن ها و ویدئو کلیپ هایش، سرزندگی و نشاط طبیعت را به تصویر می کشد و نشان می دهد که جواهرات سفر خود را از دل مناظر و چشم اندازهای زیبا شروع می کنند. در اغلب جواهرات ون کلیف عنصری روایت گر و تشبیهی وجود دارد که نتیجه ی پیوند طرح های پیچیده و کار روی سنگ ها هستند.

 

 

 

خانه ون کلیف به صورت مداوم جواهراتی با طرح های پرندگان، گلها و حیوانات به بازار ارائه می دهد مثل طرح پرندگان بهشتی (the oiseaux de paradise) گوشواره هایی که در تصویر بالا نشان داده شده اند، ادای احترام به عشق ون کلیف به پرهای زینتی و پرنده به عنوان سمبل حرکت و جنبش، می باشند. وقتی با هم و در کنار هم و در هرکدام از گوش ها آویزان می شوند، به نظر می رسد که پرنده ی سمت راست میوه ای (سنگ یاقوت آبدار) را در دهان پرنده ی کوچکتر می گذارد. سنگ جواهرات یاقوت های آبدار هستند.

 

 

 

ساعت مچی های بسیار با کیفیت این خانه، سبک ها و مدل های متفاوت دارد. برخی بسیار ساده هستند و برخی تزئینی و آراسته. لوکس ترین صفحه های مدرج ساعت مچی ها منبت کاری هایی از جواهرات را در خود دارند، نقوش حک شده روی آنها، گذر زمان و دقایقی که گذشته اند و به خاطره ها پیوسته اند را تداعی می کنند.

 


http://mihanway.ir/

 

 

 

2. کارتیه یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

کارتیه سابقه ای طولانی در صنعت جواهرسازی دارد و این بدان معناست در هنر و صنعت خود کاملترین است حتی از همان آغاز کار خود در سال 1860، هنگامی که اولین قطعه ی جواهراتش را ارائه داد، با کیفیت بالا و سبک فوق العاده اش از طراحی جواهرات توانست نظر مشتریان بسیاری را جلب کند. در آن زمان درباریان این خانه جواهرات را راه اندازی کردند تا به کلکسیون جواهرات خود، قطعات خاص و فریبنده اضافه کنند. همسر دوکِ ویندزور (شهری در جنوب انگلستان) شیفته ی پلنگ کارتیه بود. در واقع تندیس پلنگ اعتبار خانه ی جواهرات بود. دوسِش (همسر دوک) در آن زمان سفارش ساخت تعدادی جواهر با همین موضوع را داد. معروفترین آنها الماس 5/6 اینچی دستبند عقیق و زمرد است که اخیراً 7 میلیون دلار فروخته شد. خانه ی کارتیه طرح پلنگ را مرتباً تغییر می داد تا هربار دقیق تر و کاملتر شود و هربار بیش از پیش به آن فرم و حالتی شگفت انگیز و زنانه می بخشید.

 

 

 

جواهرات کارتیه به ریشه های هنری خود پایبند است ولی با تغییر سلایق مردم و حرکت به سمت مدرنیته، در ظاهر محصولات خود تغییراتی ایجاد کرد تا همسو و همگام با نیازها و خواسته های دنیای مدرن تر باشد ولی علی رغم این مسئله بر این باور است که زیبایی و ظرافت جواهرات با سبک های گذشته و قدیمی معنا پیدا می کنند. حتی کوچکترین سنگ ها با دقت بسیار طراحی شده اند. بهترین و گرانبهاترین فلزات برای ساخت جواهرات به کار رفته اند. ساعت مچی کارتیه نیز به خاطر ساخت بسیار ماهرانه و طرح های ابتکاری شان که نشان طرح پلنگ هستند، بسیار معروف می باشند.

 

 

 

d15c5747ffac66255709f48dcf625752.jpg

 

 

 

1. هری وینستون یکی از برندهای معروف طلا و جواهر در جهان

 

 

 

جواهرات هری وینستون با آنکه سبک کلاسیک دارند اما در میان تمام جواهرات و برندهای مختلف، بالاترین و عالی ترین رتبه را دارند. وینستون کار خود را با تأسیس کمپانی معروفش در سال 1932 شروع کرد. خانه ی وینستون با ساخت و فروش جواهرات ایالتی شروع به کار کرد و هنوز هم این خط تولید، قطب حیاتی برند معروف وینستون محسوب می شود. هر بخش از قطعات تولید شده در این کمپانی توسط بهترین و زبده ترین استادان ساخته می شود. ماندگاری و دوام هریک از قطعات تضمین شده اند. اصلاً جای تعجب ندارد که اغلب لوکس ترین و مشهورترین جواهرات دنیا به نحوی به نام وینستون ربط پیدا  می کنند. هرکدام از جواهرات ساخته شده در خانه ی هری وینستون منحصر به فرد هستند. کاملاً با دقت و استادانه درست شده اند و سابقه ی درخشانی دارند مثل حضور در فرش قرمز. © کپی برداری از مطالب سايت تنها با ذکر منبع “ایران لوکس” مجاز می باشد.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...