رفتن به مطلب

طالع بینی هفتگی (31 خرداد تا 6 تیر 99)


SARDAR

ارسال های توصیه شده

 

مجموعه: فال و طالع بینی

 

فال هفته, فال و طالع بینی هفتگی

 

فال هفته

 

فال هفته (31 خرداد تا 6 تیر 99) :

 

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین :

 

متخصصان شاغل اخبار ناامید کننده ای دارند. سخت کوشی آنها در رسیدن به نتایج مطلوب ناکام خواهد بود. شما باید تمام مزاحمت ها را از کار خود دور کنید. با وجود تمام اتفاقات منفی ، باید به مهارت های خود اعتماد کنید و سخت کار کنید. به شریک زندگی خود توجه کافی داشته باشید. ممکن است نوساناتی در احساسات عاشقانه شما ایجاد شود. توصیه می شود با هیچ یک از اعضای خانواده درگیر نشوید. چنین درگیریهایی می تواند تعارض را در روابط به وجود آورد و آرامش شما را از بین ببرد. قبل از هرگونه سرمایه گذاری با یک متخصص مشورت کنید. در این مرحله وام یا قرض نگیرید. سیستم گوارش ممکن است در این هفته ناراحتی برای شما ایحاد کند. به طور کلی ، سلامتی شما باید خوب باشد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

 

شما باید در محل کار خود خونسرد باشید و با همکاران مشاجره نکنید. اگر در کار دولتی هستید، تغییر مکان قریب الوقوع به نظر می رسد. حاشیه سود برای شما در این هفته بسیار زیاد خواهد بود. انتظار می رود دانش آموزانی که در امتحانات رقابتی برای ورود به سازمان های دولتی آماده می شوند ، زمان سختی خواهند داشت. شما در معاملات پولی با ناراحتی روبرو می شوید. شما باید با خواهران و برادران خود پیوند خوبی داشته باشید. چند روز اول برای شما و معشوق / همسرتان دوست داشتنی خواهد بود. شهروندان سالخورده تمایل به یوگا دارند. در حالی که جوانان سالن ورزشی را برای ورزش انتخاب می کنند.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

 

تاجران اید از راه اندازی سرمایه گذاری های جدید در این هفته پرهیز کنند زیرا به نظر نمی رسد تأثیرات سیاره ای به نفع آنها باشد. سعی کنید همین کار را به زمان مطلوب تری موکول کنید. افرادی که قصد دارند تحصیلات عالی را در خارج از کشور دنبال کنند ، دچار معضلاتی خواهند شد. مسافرت و پیک نیک با دوستان و خانواده و تفریح زیاد وجود دارد! توصیه می کنیم که در طول این هفته پیشنهادات والدین خود را دنبال کنید. هیچ مسئله اصلی بهداشتی پیش بینی نشده است. اگرچه ، لازم است در مورد مسائل بهداشتی مربوط به فرزندان یا بزرگان خانواده ، کمی محتاط باشید. در طول این هفته می توانید سرمایه گذاری منظم را در نظر بگیرید. به سرمایه گذاری در یک بیمه نامه فکر کنید که خطرات عمده را در بر می گیرد.

 

 

طالع بینی متولدین تیر :

 

بازرگانان چندین مخاطب جدید پیدا خواهند کرد که در آینده نزدیک سودمند خواهد بود. امکان چندین جلسه مهم و سفرهای کوتاه مدت در این مدت است. تا حد امکان سرمایه گذاری در بورس کالا را در طول این هفته در نظر بگیرید. از تجارت روزانه و سفته بازی دوری کنید. قمار مطمئناً با یک فاجعه مالی به پایان خواهد رسید. مجردهایی که به شخص خاصی پیشنهاد داده اند ، به احتمال زیاد موفق خواهند شد. در صورت تلاش صادقانه ، شما می توانید همه سوء تفاهم های گذشته را با شریک زندگی خود پاک کنید. از غذاهای پرادویه و روغنی خودداری کنید. از خوردن غذاهای مضر کنار خیابان خودداری کنید. مصرف نامحدود غذا در خارج از خانه می تواند عوارض مسمومیتی به همراه داشته باشد.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

 

شما از رشد شغلی فرزندان خود بسیار راضی خواهید بود. دو روز آخر هفته پر از عاشقانه برای مجردها خواهد بود. امکان حضور دانشجویان در برخی دوره های طراحی داخلی یا سایر دوره های خلاقیت وجود دارد. دانش آموزانی که دوره های فنی را دنبال می کنند ممکن است تمرکز روی تحصیلاتشان کمی دشوار باشد. بازرگانان و همچنین کارمندان دارای حقوق و دستمزد ، برای کسب درآمد بیشتر ، سفر می کنند. شما باید در مورد رژیم غذایی خود محتاط باشید.

 

طالع بینی متولدین شهریور : 

 

بازرگانانی که به فکر راه اندازی کار جدید افتاده اند ، می توانند طی این هفته این کار را انجام دهند. در این هفته مشاغل داروسازی یا مشاوره حرفه ای به طرز چشمگیری پیشرفت خواهند کرد. دانشجویان قادر خواهند بود برای امتحانات رقابتی آینده خود آماده شوند و  موفق شوند! این احتمال وجود دارد که شما یک تصمیم مهم در مورد شغلتان بگیرید. شش روز اول هفته برای موضوعات مرتبط با امور مالی و پول بسیار مفید خواهد بود. شما می توانید راه های سرمایه گذاری ایمن مانند طلا ، نقره ، صندوق های متقابل یا طرح های بیمه را در نظر بگیرید. این زمان بسیار مناسبی برای مجردهاست که عشق خود را به محبوبشان پیشنهاد دهند. امکان پذیرش عشق آنها وجود دارد. شما باید در سه روز آخر هفته از سلامت خود مراقبت کنید.

 

 

 

فال هفته, فال و طالع بینی هفتگی

 

فال هفتگی

طالع بینی متولدین مهر :

 

سعی کنید روابط دوستانه خود را حفظ کنید. مراقب باشید ، سوء تفاهم های کوچک می توانند مشکلات بیشتری در آینده به وجود آورند. با همسر خود وارد بحث و جدال های بیهوده نشوید. از مسائل مربوط به اختلالات سلامتی فرزندان خود غافل نشوید. احتمال قوی وجود دارد که فرزندان شما در این هفته بیمار شوند. مراقب باش! اگر کار ساختمانی انجام داده اید ، سعی کنید اطمینان حاصل کنید که از بودجه ثابت شما تجاوز نمی کند. دانشجویان در مورد چشم انداز رشد شغلی خود بسیار جدی هستند و در امتحاناتی که برای آنها شرکت می کنند ، نمره های شگفت انگیزی کسب می کنند.

 

طالع بینی متولدین آبان :

کنترل خشم شما در این هفته از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. رشد شغلی شما به معنای واقعی کلمه به آن بستگی دارد. عصبانیت کنترل نشده منجر به از بین رفتن روابط  با دوستان و خواهر و برادران خواهد شد. دانش آموزان می توانند خیلی خوب برای امتحانات رقابتی آینده خود آماده شوند، اما متأسفانه به دلیل برخی از مشکلات بهداشتی جزئی قادر به نتیجه مطلوب نخواهند بود. بازرگانان مبلغ قابل توجهی پول را برای توسعه و ارتقاء مشاغل خود از طریق رسانه های مختلف بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی هزینه می کنند. شما از یک دوست متقابل متوجه میشوید که محبوب شما با شخص دیگری رابطه دارد. ممکن است به دلیل عفونت ویروسی دچار ضعف شدید شوید. اگر سردرد مداوم دارید فوراً با پزشک خود مشورت کنید. احتیاط در این هفته از همه مهمتر است.

 

طالع بینی متولدین آذر :

 

شرکت در یک دوره حرفه ای برای ارتقاء مهارت های خود در آینده نزدیک سودمند خواهد بود. نمایندگان بیمه قادر به دستیابی به اهداف مورد نظر خود خواهند بود. مادران باردار باید تا حد امکان از مسافرت خودداری کنند. بیش از حد استرس جسمی ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند فشار خون شود. همیشه بدن خود را به اندازه کافی هیدراته نگه دارید. آب میوه های تازه زیادی مصرف کنید. شما باید به خواهر و برادرهای خود توجه و محبت داشته باشید. حتی وقتی استدلال هایی وجود دارد ، سعی کنید نقطه نظرات خود را با روشی آرام بیان کنید. دادن هدیه غافلگیرانه به محبوب شما یک ایده عالی خواهد بود! شما باید در دو روز ابتدایی هفته در امور مالی مراقب باشید. به کسی قرض ندهید. کسانی که برای شغل های دولت آماده می شوند باید بسیار سخت کار کنند. دانشجویانی که در انتظار دریافت بورسیه تحصیلی بودند ، در این دوره موفق می شوند.

 

طالع بینی متولدین دی

برای تجار چندین فرصت برای رشد ارائه می شود. آنها می توانند از منابع مختلف درآمد کسب کنند. کسانی که قصد دارند تجارت خود را گسترش دهند ، با موفقیت این کار را انجام می دهند. ما به دانش آموزان توصیه می کنیم تا از تاثیر مثبت سیارات استفاده کامل را ببرند. دانشجویانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند با موانع جزئی روبرو خواهند شد. اگرچه ، این چیزی نیست که آنها بتوانند با آن مقابله کنند. هنگام برخورد با افرادی که آنها را نمی شناسید هوشیار باشید. زندگی پر از فراز و نشیب است. نیازی به بدبین بودن و استرس در مورد مسائل ریز و درشت نیست. به کسانی که از بیماری های قدیمی رنج می برند توصیه می شود به موقع داروهای خود را ادامه دهند.

 

طالع بینی متولدین بهمن :

 

کارمندان موقت به کارمندان دائمی تبدیل می شوند. اگر احساس می کنید نسبت به این موضوعات تمایل دارید ، پیش بروید و آنها را دنبال کنید! دانشجویان حسابداری با فشار مواجه می شوند. تاجران اکنون نباید گسترش تجارت خود را در نظر بگیرند. افراد مرتبط با بورس کالا باید از ریسکهای غیرضروری خودداری کنند. خواب خوب در این مدت برای شما کاملاً ضروری خواهد بود. کمبود خواب عواقب منفی خواهد داشت. هر روز سعی کنید افکار غیر ضروری خود را با تمرین مراقبه و یوگا کنترل کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

 

کارمندان باید هنگام برخورد با یک همکار ، بسیار مراقب باشند. یک موضوع کوچک به سوء تفاهم منجر می شود و سوء تفاهم به نوبه خود منجر به عوارض بعدی خواهد شد. شما با موفقیت قادر خواهید بود مبلغ پرداختی را که از مدت ها قبل قرض کرده بود جمع کنید. مجردها با شور و شوق پیروز می شوند. به نظر می رسد این دوره لذت های بسیاری را برای آنها به ارمغان می آورد. شما و شریک زندگی تان عاشق یکدیگر خواهید شد. از آنجا که احتمال ابتلا به یک بیماری ناشی از آب بسیار زیاد است، سعی کنید آب تمیز مصرف کنید. به یک رژیم غذایی مغذی بچسبید ، یوگا را تمرین کنید و مرتباً ورزش کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...