رفتن به مطلب

عجیب ترین مجسمه ها


SARDAR

ارسال های توصیه شده

مرد ویالون زن؛ هلند
مرد ویالون زنی که از زیر کاشی های زمین بیرون آمده، یکی از مجسمه های عجیب در آمستردام هلند است. مرد ویالون زن یکی از عجیب ترین مجسمه های دنیا محسوب می شود. اگر به آمستردام سفر کردید می توانید این مجسمه ی عجیب را در تالار شهر و خانه ی اپرا استاپرا ببینید. نام هنرمندی که این مجسمه را ساخته مشخص نیست. گفته می شود هنرمند مرموزی شبانه و بی خبر اینمجسمه های عجیب را در اماکن عمومی رها کرده است.
عجیب ترین مجسمه ها هلند
 
 
مجسمه عجیب مردی که در حال بریدن شاخه ی درخت است؛ هلند
مجسمه ی مرد کوچکی که روی یک درخت غول پیکر ایستاده و با اره در حال بریدن شاخه ی درخت است، یکی دیگر از عجیب ترین مجسمه های دنیا محسوب می شود. این مجسمه نیز در آمستردام هلند قرار دارد و مثل مجسمه ی قبلی هنرمند آن ناشناخته است.
عجیب ترین مجسمه ها
 
 
موسیقی دان بی سر؛ هلند
شاید تا حالا از موسیقی دان ها شنیده باشید که وقتی برای اولین بار عاشق موزیک شدند حس کردند سرشان را از دست داده اند. مجسمه ی موسیقی دان بی سر هم انگار همین مفهوم را می رساند. در میان فهرست عجیب ترین مجسمه های دنیا می توانیم این مجسمه را نیز قرار دهیم. موسیقی دانی که بدون سر و گیتار به دست در حال قدم زدن در خیابان می باشد، امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری آمستردام تبدیل شده است.
 
مجسمه های عجیب آمستردام
 
 
کروکودیلی که در حال بلعیدن یک سرمایه دار است؛ نیویورک
در یکی از خیابان های بروکلین نیویورک مجسمه ای عجیب از زمین سر به بیرون آورده و در حال بلعیدن یک سرمایه دار می باشد. این اثر هنری همراه با کنایه و به نحوی نشان دهنده ی اعتراض هنرمند به وضعیت جامعه است.
مجسمه های عجیب دنیا
 
 
کودک غول پیکر؛ چین
یک کارگردان اسپانیایی تبار به نام ایزابل مجسمه ای غول پیکر از یک کودک ساخته و در یکی از نمایشگاه های شانگهای چین قرار داده است. نام این مجسمه میگوئلین است و مثل یک کودک واقعی نفس می کشد، پلک می زند و می خوابد. از سال ۲۰۱۰ تا به امروز میلیون ها نفر از این مجسمه بازدید کرده اند. میگوئلین هم در فهرست عجیب ترین مجسمه ها قرار دارد.
مجسمه های عجیب چین
 
 
مجسمه پتر کبیر؛ روسیه
این مجسمه ی عجیب از جنس برنز، استیل ضد زنگ و مس ساخته شده و یکی از بلندترین مجسمه های دنیا با ارتفاع تقریبی ۹۰ متر است. مجسمه پتر کبیر با عنوان ناوگان روسی ۳۰۰ ساله شناخته می شود و در مسکو قرار دارد. اثر هنری پتر کبیر را در بالای کشتی بادبانی نشان می دهد.
این اثر روسی که از عجیب ترین مجسمه ها در دنیا محسوب می شود کمی خنده دار به نظر می رسد؛ چون در واقع سازنده ی آن قصد داشته مجسمه ی کریستوف کلمب را بسازد و پس از اینکه اسپانیایی ها و آمریکایی ها موافقت نکردند، سر کریستوف را با سر پتر جا به جا کردند!
عجیب ترین مجسمه روسیه
 
 
دست غول پیکر؛ شیلی
دست غول پیکر از مجسمه های عجیب دیگری است که در گوشه ی دیگری از دنیا قرار دارد. مجسمه ی سنگی دست غول پیکر در صحرای آتاکاما، کشور شیلی، از جاذبه های گردشگری این منطقه بشمار می رود. با نگاه کردن به این اثر گویی دست غولی در وسط بیابان از زیر خاک بیرون آمده است.
عجیب ترین مجسمه ها شیلی دست غول پیکر
 
هر یک از جاذبه های گردشگری دنیا جذابیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند که برای گردشگران شگفت انگیز هستند. از جمله ی این جاذبه ها می توانیم به آثار هنری که کار دست هنرمندان خلاق است اشاره کرد. بعضی از این آثار هنری عجیب ترین مجسمه ها هستند که در بالا به آن ها پرداختیم. هر یک از این مجسمه های عجیب در گوشه و کنار دنیا امروزه به جاذبه ی گردشگری تبدیل شده اند.

 
 
مجسمه,عجیب ترین مجسمه های دنیا
 

پوسانکا – تورکو، فنلاند
پوسانکا – نوعی تلفیق زبان فنلاندی از دو کلمه خوک و اردک – نوعی مجسمه پلاستیکی از اردک و خوک است. این مجسمه بزرگ که در فضای شهر کار گذاشته شده است محصول فکری هنرمندی به نام آلوار گولیشن است. بنابر اظهارات خود هنرمند، این مجسمه نوعی انتقاد به فناوری های مدرن و ادای احترام به سنت های پیشرفته شهر است. نخستین ایده او تلفیق کامیون نفت‌کش و جاروبرقی صنعتی بود که به منظور مکیدن سموم حاصل از نفت و بنزین ساخته شده بود

image.gif

image.gif

image.gif

image.gif

image.gif

image.gif

image.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...