رفتن به مطلب

معرفی X4، جدیدترین کراس‌اوور جک با زبان طراحی تازه + تصاویر


ارسال های توصیه شده

معرفی X4، جدیدترین کراس‌اوور جک با زبان طراحی تازه   تصاویر

 

 

X4 جدیدترین کراس‌اوور شرکت چینی جک است که قرار است در ماه ژوئن رسماً به بازار چین عرضه شود. ویژگی قابل‌توجه این خودرو زبان طراحی کاملاً جدید آن است که پیش‌ازاین در محصولات قبلی جک دیده نشده بود. در جلوی X4 جلوپنجرهٔ نواری باریکی با تریم کرومی به چشم می‌خورد که چراغ‌های باریکی به آن متصل شده است. 

البته این‌ها دی‌لایت هستند و چراغ‌های اصلی کمی پایین‌تر در طرفین ورودی هوای بزرگ میانهٔ سپر جای گرفته‌اند.

JAC-X4-3.jpg
دو خط کمر با جهت حرکت مخالف هم، روکش‌های پلاستیکی اطراف دهانهٔ گلگیرها و بخش پایینی درها و ستون‌های B و C مشکی‌رنگ برای ایجاد طرح سقف شناور، از ویژگی‌های پروفیل جانبی کراس‌اوور جدید جک هستند. 

autohomecar__ChsEe17YXxiACLAAAAh8dPnuvmY393.jpg
در عقب ماشین هم چراغ‌های افقی باریکی به چشم می‌خورد که با یک نوار LED به هم متصل شده و تقارنی را با فرم جلوپنجره و دی‌لایت‌های جلو ایجاد کرده‌اند. X4 با ۴,۴۱۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۰۰ میلی‌متر عرض و ۱,۶۶۰ میلی‌متر ارتفاع، کراس‌اووری کامپکت محسوب می‌شود. فاصلهٔ محوری این خودرو هم برابر با ۲,۶۲۰ میلی‌متر است.

JAC-X4-6.jpg
جک در کابین X4 از طرح رنگ تمام مشکی استفاده کرده و قسمت‌های مختلفی را با استفاده از کروم تزئین کرده است. غربیلک فرمان سه پرهٔ چندمنظوره، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک LCD در میانهٔ صفحه آمپر هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این کراس‌اوور چینی هستند. 

autohomecar__ChsEj17YXuOAYKE9AAjzt8qj8lI255.jpg
جک X4 به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با استانداردهای آلایندگی CN-6b مطابقت دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و CVT در نظر گرفته شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...