رفتن به مطلب

جوایز فیلم بفتا 2021 عقب افتاد


Maryam

ارسال های توصیه شده

جوایز فیلم بفتا 2021 عقب افتاد

پس از عقب افتادن مراسم اسکار، حالا نوبت به جوایز فیلم بفتا رسیده تا شاهد عقب افتادن آن به علت همه‌گیری ویروس کرونا باشیم.

 

شب گذشته بود که آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک رسما از عقب افتادن مراسم اسکار ۲۰۲۱ خبر داد و این مراسم قرار است با دو ماه تأخیر در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار شود و علت آن نیز حمایت از فیلمسازانی عنوان شده که به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا ممکن بود نتوانند آثار خود را به نود و سومین دوره از مراسم سالانه‌ی اسکار برسانند. مراسم جوایز فیلم معتبر دیگری نیز قرار است با تأخیر برگزار شود. آکادمی فیلم بریتانیا که بیشتر با نام بفتاشناخته می‌شود، اعلام کرد که مراسم سال ۲۰۲۱ مانند اسکار قرار است با ۲ ماه تأخیر برگزار شود و بر این اساس، بفتا ۲۰۲۱ برای تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ (۲۲ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌ است.

مراسم BAFTA پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ (۲۶ بهمن ۱۳۹۹) برگزار شود. اطلاعات بیشتر در مورد این مراسم قرار است در آینده نزدیک منتشر شود. همچنین در بیانیه منتشر شده اضافه شد که تاریخ برگزاری بفتا 2022 که سال گذشته تاریخ آن اعلام شد و براساس آن قرار است در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) برگزار شود، هم‌اکنون توسط اعضای آکادمی فیلم بریتانیا در حال بررسی است و هرگونه تغییر یا عدم تغییر پس از اتمام بررسی اعضا، درکنار دیگر موارد اعلام خواهد شد. 

شب گذشته آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک اعلام کرد فیلم‌هایی که از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۸) تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ (۱۰ اسفند ۱۳۹۹) روی پرده‌های سینما خواهند رفت، واجد شرایط حضور در مراسم در مراسم اسکار ۲۰۲۱ خواهند بود. انتظار می‌رود که چنین قانونی در مورد مراسم جوایز بفتا 2021 نیز اجرا شود و حال باید دید که دیگر مراسم جوایز فیلم نیز دچار تغییرات مشابه خواهند شد یا طبق برنامه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...