رفتن به مطلب

فیلم The One and Only Ivan به‌جای اکران در سینماها از دیزنی پلاس منتشر می شود​​​​​​​


Maryam

ارسال های توصیه شده

فیلم The One and Only Ivan به‌جای اکران در سینماها از دیزنی پلاس منتشر می شود
 
شرکت والت دیزنی اعلام کرد که فیلم The One and Only Ivan با بازی برایان کرانستون دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و راهی سرویس استریم دیزنی پلاس خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم‌های بسیاری از شرکت والت دیزنی تا مدت زمان نامشخصی شد و باتوجه‌به حجم ترافیک فیلم‌ها، این شرکت تصمیم به انتشار فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) از سرویس استریم دیزنی پلاس گرفت و شب گذشته نیز این فیلم از این سرویس استریم منتشر شد که نقدهای ضعیف و متوسطی از سوی منتقدان نیز دریافت کرده است. در ادامه دیزنی اعلام کرد که فیلم‌های بیشتری قرار است به‌جای اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.  فیلم بعدی والت دیزنی که دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و راهی Disney Plus خواهد شد، مشخص شده است. 
 
شرکت والت دیزنی اعلام کرد که فیلم The One and Only Ivan (ایوان منحصربه‌فرد) دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و حالا شاهد انتشارش روی سرویس استریم این شرکت نوپا خواهیم بود. این فیلم لایو اکشن قرار است در تاریخ ۲۱ اوت امسال (۳۱ مرداد) از دیزنی پلاس منتشر شود. فیلم The One and Only Ivan داستان یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک فروشگاه و در اصل یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملا تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند.
 
برایان کرنستون
 
برایان کرانستون، سم راکول، آنجلینا جولی، رامون رودریگز، آریانا گرینبلات، ایندیرا وارما، النور ماستورا، بروکلین پرنس، دنی دویتو، هلن میرن، چاکا کان، مایک وایت، ران فونچس و فیلیپا سو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The One and Only Ivan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده تئا شاروک، کارگردان فیلم Me Before You (من پیش از تو)، بوده و مایک وایت، نویسنده فیلم Pitch Perfect 3 (آوازخوان حرفه‌ای ۳)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ایوان منحصربه‌فرد را بر عهده داشته است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کاترین اپلگیت و مصور سازی شده توسط پاتریشیا کاستلو، است
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...