رفتن به مطلب

دیزنی در حال ساخت فیلم موزیکال All Night Long براساس آهنگ‌های لاینل ریچی است


Maryam

ارسال های توصیه شده

دیزنی در حال ساخت فیلم موزیکال All Night Long براساس آهنگ‌های لاینل ریچی است

والت دیزنی در حال ساخت فیلمی اورجینال و موزیکال براساس محبوب‌ترین آهنگ‌ لاینل ریچی، خواننده محبوب موسیقی پاپ است.

 

شرکت والت دیزنی در حال ساخت یک فیلم اورجینال و موزیکال براساس آهنگ‌هایلاینل ریچی است. در حال حاضر این پروژه All Night Long نام دارد و ممکن است درنهایت تغییر کند که براساس اطلاعات منتشر شده، این پروژه قرار است یک فیلم لایو اکشن موزیکال براساس محبوب‌ترین آهنگ‌های ریچی باشد که اکنون در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و منابع نزدیک می‌گویند که در حال حاضر این فیلم قرار در سینماها اکران شود. ریچی به‌همراه بروس اسکویتز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند. پیت چیارلی، نویسنده آثاری چون فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار)، فیلم The Proposal (خواستگاری) و فیلم Now You See Me 2 (اکنون مرا می‌بینی ۲) در حال کار روی فیلمنامه فیلم All Night Long است.

Disney / دیزنی

ریچی که به‌عنوان داور در برنامه American Idol که از شبکه ABC پخش می‌شود، نیز حضور دارد، در ماه ژانویه حق ساخت این فیلم را به دیزنی فروخته بود. گفته می‌شود که فیلم موزیکال ریچی قرار است شباهت زیادی به فیلم Mamma Mia (ماما میا) داشته باشد که براساس آهنگ‌های گروه بسیار محبوب Abba ساخته شده بود که نه تنها این فیلم با موفقیت تجاری مواجه شد، بلکه گروه آبا نیز دوباره مورد توجه مردم به‌خصوص قشر جوان‌تر قرار گرفت. همچنین این نکته را باید اضافه کنم که فیلم All Night Long قرار نیست یک فیلم زندگینامه از زندگی و دوران حرفه‌ای لاینل ریچی باشد.

از دیگر فیلم‌های موزیکال موفق چند سال اخیر می‌توان به فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) که براساس زندگی فردی مرکوری و گروه کوئین تولید شده بود، اشاره کرد که در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت این فیلم در مجموع توانست ۹۰۳.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین ۴ جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای رامی ملک را نیز دریافت کرده است. سال گذشته نیز فیلم Rocketman (راکت من) که براساس زندگی التون جان تولید شده بود، روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم موفق شد ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

ریچی موفق به دریافت ۴ جایزه گرمی شده و آهنگ‌های او نیز تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کرده‌اند. او همچنین نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار برای بهترین آهنگ اورجینال شده است و یکبار در سال ۱۹۸۶ و برای آهنگ Say You Say Me از فیلم White Nights (شب‌های روشن) توانست جایزه اسکار بهترین آهنگ اورجینال را دریافت کند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...