رفتن به مطلب

پشت پرده اعلام نشدن حکم معاون باشگاه استقلال چیست؟


Maryam

ارسال های توصیه شده

پشت پرده اعلام نشدن حکم معاون باشگاه استقلال چیست؟

در شرایطی که مدیرعامل استقلال فردی را به عنوان معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه منصوب کرده، اما هنوز این موضوع به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است.

 
 
پشت پرده اعلام نشدن حکم معاون باشگاه استقلال چیست؟   عکس

از زمانی که احمد سعادتمند روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نشست، افراد مختلفی را در پست‌های مختلف منصوب کرد که با انتقادهایی روبه‌رو شد، چرا که برخی‌ها اعتقاد داشتند این افراد در حد و اندازه‌های باشگاه بزرگی مثل استقلال نیستند.

در یکی از جلسات هیئت مدیره استقلال نیز، از مدیرعامل باشگاه خواسته شد دو نفر از افرادی که منصوب کرده دیگر در باشگاه سمتی نداشته باشند. سعادتمند چندی بعد در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای این افراد آرزوی موفقیت می‌کند، اما چند دقیقه بعد در کانال رسمی باشگاه گفت که منظورش از این صحبت‌ها بحث عدم همکاری نبوده است.

یکی از افرادی که رابطه نزدیکی با سعادتمند دارد و حکم معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال را گرفته، «مهدی روحی» است، اما با وجود اینکه حکم این فرد داده شده و حتی سعادتمند با او عکس گرفته، اما هنوز نام و حکم این فرد به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است.

سعادتمند گفته بود اجازه دهند افرادی که منصوب می‌شوند، چند ماهی از حضور و عملکردشان بگذرد و سپس آنها را مورد قضاوت قرار دهند، اما منتشر نشدن حکم معاون فرهنگی باشگاه، جای تامل دارد؛ کسی که کار رسانه‌ای انجام داده و رفت و آمد زیادی به باشگاه استقلال داشت و به حمایت از مدیرعامل می‌پرداخت. اینکه فرد مورد نظر چه کسی است و آیا می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند، جای بحث نیست، بلکه موضوع این است که مدیرعامل استقلال که همیشه تأکید کرده با هواداران صادق است، چرا در این مورد توضیحی نداده است.

تصویر حکم سعادتمند را در زیر مشاهده می‌کنید؛ حکمی که در تاریخ 16 فروردین 99 یعنی روز اول کاری رسمی مدیرعامل برای روحی صادر شده اما با وجود گذشت بیش از دو ماه این موضوع از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام نشده است. در این باره گفته می‌شود برخی مخالفت‌ها مانع اعلام این حکم شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...