رفتن به مطلب

افشاگری فوتبالی‌ها از فساد در فوتبال


Maryam

ارسال های توصیه شده

افشاگری فوتبالی‌ها از فساد در فوتبال

مراجع قضایی و امنیتی به کمک وزارت ورزش و جوانان بیایند؛

افشاگری فوتبالی‌ها از فساد در فوتبال

بهتر است در کنار اقدامات مثمرثمری که وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با فساد در فوتبال در نظر گرفته، مراجع قضایی و امنیتی هم وارد این بحث شود تا هرچه سریع‌تر شاهد پاکسازی در فوتبال ایران باشیم.

 

 فساد در فوتبال ایران در سال‌های اخیر به جایی رسیده که همه مدیران و مربیان و بازیکنان به صراحت درباره آن حرف می‌زنند. تقریبا می‌توان گفت اهالی فوتبال درباره شیوع فساد در این رشته پرطرفدار متفق‌القول هستند.

برخی در ماجرای فساد فوتبال پای دلالان را هم به میان می‌کشند و انگشت اتهام را به سمت آنها نشانه می‌روند اما سوال اینجاست تا زمانی که مدیر و مربی فاسد در فوتبال نباشد آیا دلالان می‌توانند کاری از پیش ببرند؟ طبیعتا اگر یک مدیر جلوی شیوع فساد در باشگاهش را بگیرد و به مربی اجازه همکاری با دلالان را ندهد، هرگز شاهد حضور بازیکنان بی‌کیفیت خارجی و حتی ایرانی با مبالغ نجومی در تیم‌های فوتبال نخواهیم بود. وقتی با اهالی فوتبال همکلام می‌شویم و درباره فساد حرف می‌زنیم اغلب آنها می‌گویند مدیر و مربی فاسد را به چشم دیده‌اند. مربیانی که با دلال‌ها همکاری می‌کنند و بازیکنان ضعیف را با قراردادهای بالا جذب می‌کنند تا جیب خودشان را هم پر کنند. در این میان مدیرانی هم هستند که با مربیان و دلالان همسو می‌شوند و درصدی هم برای خودشان درنظر می‌گیرند.

به نظر می رسد بهتر است در کنار اقدامات مثمرثمری که وزارت ورزشو جوانان برای مقابله با فساد در فوتبال در نظر گرفته، مراجع قضایی و امنیتی هم وارد این بحث شود تا هرچه سریع‌تر شاهد پاکسازی در فوتبال ایرانباشیم.

در ادامه زوایایی متفاوت از فساد در فوتبال ایران را از قول مربیان و بازیکنان سابق فوتبال بررسی می‌کنیم تا مشخص شود فساد تا چه اندازه توانسته چتر خود را بر سر پرطرفدارترین رشته ورزشی در ایران بیفکند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...