رفتن به مطلب

طالع بینی هفتگی (24 خرداد تا 30 خرداد 99)


SARDAR

ارسال های توصیه شده

 

مجموعه: فال و طالع بینی

فال و طالع بینی هفتگی, فال هفتگی

 

طالع بینی هفتگی

 

 

 

فال هفته (24 خرداد تا 30 خرداد 99) :

 

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

طالع بینی متولدین فروردین :

این زمان مناسبی نیست که صاحبان مشاغل بتوانند سرمایه گذاری کنند یا سعی در گسترش بنگاه اقتصادی خود کنند. ممکن است افراد حرفه ای در فروش و بازاریابی مطابق انتظارات خود عمل نکنند. این زمان مناسب برای انجام هرگونه گام قطعی با توجه به حرفه نیست. دانش آموزان می توانند به همراه دوستان خود به مطالعه بپردازند. همچنین ، آنها می توانند از اینترنت برای به دست آوردن دانش استفاده کنند. این اقدامات می تواند بار خواندن مداوم را کاهش دهد. شاید مجبور باشید در مورد سلامتی خود مسئله ای قدیمی را تحمل کنید. سالمندان با مشکلات قلبی باید مراقبت کنند. آنها باید مراقب هرگونه ناراحتی در بدن باشند. معشوق یا همسر شما ممکن است در این مدت دچار هرگونه بیماری شود. بر این اساس ، شما باید مراقب باشید.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

شما روی کارهایی که به شما اختصاص داده شده تمرکز خواهید کرد. شما در موقعیتی قدرتمند قرار خواهید گرفت. ممکن است در مورد همکاران مشکلاتی ایجاد شود. از نظر علمی پیش بینی می شود که شما در یک موقعیت امن قرار داشته باشید. هنگام برخورد با پول ، با احتیاط رفتار کنید. از تمام مخارج غیرضروری خودداری کنید و روی پس انداز پول تمرکز کنید. این هفته برای زوج های عاشق عالی خواهد بود. شانس های زیادی برای گذراندن زمان با معشوقتان وجود خواهد داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب خلق و خوی خود باشید. 

 

طالع بینی متولدین خرداد :

 

در این هفته فرصت های رشد عالی و معاملات سودآور به بازرگانان ارائه می شود. اگر می خواهید گسترش شغلی داشته باشید ، این هفته بسیار مطلوب خواهد بود. سبک زندگی دقیق را اتخاذ کنید و خود را از استراحت کافی محروم نکنید. از خوردن غذاهای مضر تند خودداری کنید و به غذاهای مغذی بچسبید. تمرینات منظم قلبی و عروقی به شما کمک می کند که متناسب باشید. به عقیده خود پایبند باشید و ناسپاس نباشید. به دانشجویان فناوری فرصت های بسیار خوبی برای پیگیری مطالعات پیشرفته ارائه می شود. دانش آموزان بسیار عالی عمل می کنند و دوستان و خانواده خود را به طرز شگفت آور شگفت زده می کنند! معلمان و مربیان نکات بسیار مهمی را به شما ارائه می دهند. به نظر می رسد این هفته از نظر مالی سودآور است ، مخصوصاً برای معماران از جریان خوب مالی استفاده کنید. روی پس انداز کردن آینده تمرکز کنید.

 

طالع بینی متولدین تیر :

 

مشاغل که به عنوان شرکت های مشارکتی فعالیت می کنند دارای مشکلات جزئی هستند. اختلاف عقاید ممکن است بین شرکا غالب باشد. امکان مشخصی برای استفاده از سفارشات تجاری جدید وجود دارد. گسترش تجارت نیز محتمل است. دانشجویان مرتبط با معماری و طراحی مد در این هفته عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. آنها همه را با عملکرد خود متحیر می کنند! به دانشجویان توصیه می کنیم مراقبه را انجام دهند. شما می توانید برای حفظ منافع خود و همچنین عزیزان خود اقدام به خرید یک بیمه نامه کنید. کمک های پولی از بزرگان خانواده نیز یک امکان متمایز است. جذابیت بین شما و شریک زندگی شما از این جهان خارج خواهد شد! عشق صمیمی و لحظات سعادتمندی که در کنار هم می گذرید ساده و شاعرانه خواهد بود! اگر از هرگونه بیماری قدیمی رنج می برید ، در طی این هفته بهبود می یابید. اعتماد به نفس شما در این مدت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. به شما توصیه می شود که مرتباً ورزش کنید و مراقبه کنید.

 

 

طالع بینی متولدین مرداد :

 

کارمندان حقوق بگیر در انجام اهداف خود مشکل دارند. در این هفته کارمندان دولت که منتظر انتقال به مکان مورد نظر خود هستند ، نامه خود را دریافت می کنند! سعی کنید این هفته با والدین خود درگیر بحث و گفتگوی بیهوده نشوید. امکان بازپرداخت پرداخت هایی که از مدت ها پیش گیر افتاده اند ، مشخص است. اگرچه ، ما توصیه می کنیم که به کسی و حتی افراد شناخته شده پول قرض ندهید. در این هفته باید نسبت به سلامتی خود بسیار محتاط باشید ، به خصوص بیمارانی که از آسم رنج می برند. وقت خود را صرف نگران کردن در مورد مسائل خرد نکنید ، ارزش آن را ندارد که استرس را تحمل کنید!

 

 

طالع بینی متولدین شهریور:

یک سفر خارج از کشور مربوط به کار امکان پذیر است. مسائل مربوط به دولت ، بانک یا دادگاه حل می شود. بازرگانان با کمک یک سرمایه دار انواع رقابت را تسخیر می کنند. برای رسیدن به نتایج مطلوب از دانشجویان خواسته خواهد شد تا سخت کار کنند. دانشجویان در طول سه روز آخر هفته برای تحصیل خود بسیار مشتاق خواهند ماند. ممکن است به کارمندان حقوق  عقب افتاده ، پاداش های میان مدت ، جوایز پولی و سایر مشوق ها اهدا شود. احتمال مشخصی برای بهره‌مندی از کمکهای مالی از یک بانک نیز وجود دارد. در این مدت امکان مشخصی برای مسافرت عاشقانه ، بازدید از یک باغ ، رستوران یا فیلم با شریک زندگی تان وجود دارد. هر لحظه ای که با شریک زندگی خود می گذرانید کاملاً مسحور کننده خواهد بود. شما باید در آخرین روزهای هفته مراقب سلامتی خود باشید. احتمال رنج از مسائل جزئی مربوط به کلیه ها ، پاها یا گلو شما وجود دارد.

 

فال و طالع بینی هفتگی, فال هفتگی

 

فال و طالع بینی هفتگی

 

 

طالع بینی متولدین مهر :

کارمندان شاغل به دلیل برنامه های سنگین و کار زیاد خود را خسته می کنند. شما باید قبل از استفاده از زبان خشن ، به ویژه در کنار مدیران خود ، بسیار مراقب باشید. افراد مبتلا به دیابت نیز باید بسیار مراقب باشند. احتمال احساس استرس و خستگی وجود دارد. تمرینات سبک و مراقبه مطمئناً کمک خواهد کرد. برای رشد مالی خود با روشی پایدار و تدریجی ، باید عادت به بودجه بندی هزینه های خود و پیگیری هزینه های ناخواسته داشته باشید. سعی کنید تعادل بین جریان مالی و مخارج خارجی خود را حفظ کنید. دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیلات عالی در خارج از کشور را دارند می توانند مراحل مشابه را شروع کنند. دانش آموزان باید دانش خود را با خواندن کتاب یا جستجو در سایت های اینترنت افزایش دهند. با همسرتان مقداری زمان عاشقانه را بگذرانید. پیوند شما با دوستان و خانواده از همیشه قوی تر خواهد بود!

 

طالع بینی متولدین آبان :

 

هفته برای مشاغل مرتبط با آهن ، ماشین آلات ، مواد شیمیایی و نفت مناسب نیست. حتی شرکتهای مرتبط با صنعت کشاورزی ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند. دانش آموزان ممکن است هنگام یادآوری در هنگام پاسخ دادن به سؤالات پرسیده شده در آزمون ، با مشکلاتی روبرو شوند. جریان مالی شما پایین تر از متوسط خواهد بود. شما ممکن است مبلغ قابل توجهی به عنوان بازپرداخت از دولت دریافت کنید ، که می تواند مشکلات مالی شما را تا حدی حل کند. شما می توانید از طرف شریک زندگی خود احساس غفلت کنید. تلاش شما برای ارتباط با شریک زندگی خود برای بیرون رفتن عاشقانه موفق نخواهد شد. مجردها نباید ساده لوح باشند و به همه کورکورانه اعتماد کنند. در صورت وجود درد شدید در کمر ، فوراً با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

طالع بینی متولدین آذر :

هر زمان که فرصت بخواهد در را بکوبد ، باید سریع تصمیم گیری کنید. بازرگان مرتبط با تولید یا بازاریابی تجهیزات مختلف پزشکی باید در نظر داشته باشند که تجارت خود را در این دوره گسترش دهند. یک عملکرد خانوادگی کوچک ممکن است در طول این هفته برگزار شود. زوج هایی که قصد دارند پدر و مادر شوند ، فرزند دار می شوند! استرس روانی منفی علت اصلی بسیاری از بیماریهای جسمی و روحی است. سعی کنید به هر قیمتی از استرس خودداری کنید. اگر وزن ناسالمی بدست آورده اید ، مراقب باشید. از خوردن غذاهای تند خودداری کنید. اگر قصد راه اندازی یک پروژه یا محصول جدید را داشتید ، توصیه می کنیم آن را به زمان مطلوب تری موکول کنید. از سرمایه گذاری های جدید خودداری کنید. دانش آموزان دوره متوسطه بالاتر در امتحانات بعدی خود نمرات بسیار خوبی کسب می کنند. دانشجویانی که پزشکی را دنبال می کنند برای به دست آوردن نمرات خوب باید بسیار سخت کار کنند. 

 

طالع بینی متولدین دی :

هیچ موضوع مهمی برای بازرگانان پیش بینی نشده است. با این حال ، شما باید با درک درست نیازهای مشتری ، مراقبت کافی را انجام دهید. عدم انجام این کار باعث از بین رفتن سفارشات جدید خواهد شد. دانش آموزان ، از این هفته استفاده کنید! این هفته به معنای واقعی کلمه برای شما ساخته شده است! بازرگانان در مدیریت هزینه های معمول شما مشکلی نخواهند داشت. شما ارزش واقعی پس اندازهای آینده را می شناسید و درک خواهید کرد و همچنین مبلغ قابل توجهی صرفه جویی می کنید. شما می توانید عشق زندگی خود را برآورده کنید! کسانی که در یک رابطه بوده اند باید در اینجا و آنجا اصلاحاتی جزئی انجام دهند. خوردن غذاهای پرادویه و شام سنگین در اواخر شب مطمئناً دستگاه گوارش شما را با مشکل مواجه می کند و باعث مشکلات شدید معده و اسیدیته می شود. عفونت معده نیز یک ویژگی مشخص است.

 

 

 

 

طالع بینی متولدین بهمن :

 

افرادی که در تجارت پارچه هستند قادر خواهند بود طی این هفته تجارت خود را با موفقیت گسترش دهند. این هفته به ویژه برای دانشجویانی که مشغول تحقیق علمی هستند مطلوب است. دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند ، می توانند در دانشگاه یا دانشگاه مورد نظر خود از پذیرش استفاده کنند. تا حد امکان با همه مسائل خانوادگی رفتار کنید. سخنان خشن با اعضای یک خانواده مشترک می تواند به جدایی منجر شود. روابط با خواهر و برادرتان هماهنگ خواهد بود. به طور متوسط ، جریان مالی شما نه زیاد خواهد بود و نه خیلی کم. ممکن است فرصت های جدیدی برای کسب درآمد به شما ارائه شود. آنها را بگیرید! چنین فرصتهایی به شما در ثبات مالی کمک خواهد کرد. مصرف بیش از حد بسیاری از غذاهای آشامیدنی و تند باعث بروز مشکلات گوارشی مانند یبوست یا اسیدیته می شوند. اگر با چاقی سر و کار دارید ، باید هر روز ورزش کنید. 

 

طالع بینی متولدین اسفند :

 

بازرگانان به طور همزمان مشغول مذاکره در مورد معاملات متعدد خواهند بود. کارمندان ممکن است از شرکتی واقع در خارج از کشور ، یک پیشنهاد شغل پرسود دریافت کنند. دانشجویان ممکن است در امتحانات رقابتی که برای آنها شرکت می کنند ، نمرات مورد انتظار را کسب نکنند. بگذارید این عیب موقت شما را از هدف اصلی خود باز نکند! استقامت کنید و سخت تلاش کنید! موقعیت کلی سیارات برای معاملات مالی خیلی مطلوب نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آرام باشید و اجازه دهید این دوره بگذرد. ممکن است مجردها عشق زندگی خود را بدست آورند. به احتمال زیاد ، احساسات ویژه برای یکدیگر متقابل خواهد بود و شما می خواهید یک رابطه جدید و زیبا را آغاز کنید. مراقبه مطمئناً به شما کمک می کند تا در مناسب ترین قاب ذهنی ممکن بمانید. زنان باردار باید مراقب سلامتی خود باشند. از گفتن این متنفریم ، اما صدمات غیرمنتظره یک ویژگی مشخص است. 

منبع میهن چت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...