رفتن به مطلب

تعدادی از فیلم‌ های DC شبکه HBO Max را ترک می‌کنند


Maryam

ارسال های توصیه شده

تعدادی از فیلم‌ های DC شبکه HBO Max را ترک می‌کنند
 
سرویس اچ‌بی‌او مکس از زمان راه‌اندازی با مشکلاتی روبه‌رو بوده است، اما حالا در معرض خطر از دست دادن تعدادی از طرفداران آثار دی‌سی کامیکس است.
 
 
شبکه‌ی HBO Max از تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۹ (۲۷ مِه ۲۰۲۰)رسماً کارش را آغاز کرد، اما از همان روز اول با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود که از میان آن‌ها می‌توان به نبود تنظیمات صدای 4K یا پیشرفته و همچنین در دسترس نبودن تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌ها اشاره کرد. بااین‌حال مشکلات این سرویس نوپا به همین‌جا ختم نمی‌شود وبرخی از فیلم‌های شرکت دی‌سی در تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱ جولای ۲۰۲۰)این شبکه را ترک می‌کنند که به احتمال قوی دلسردی طرفداران آثار دی‌سی کامیکس را به دنبال خواهد داشت.
 
فیلم‌های Justice League (لیگ عدالت)، Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت)، Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز)،Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار)، Batman (بتمن)،Batman Returns (بازگشت بتمن)، Batman Forever (بتمن برای همیشه)، Batman and Robin (بتمن و رابین)،Catwoman (زن گربه‌ای)، Jonah Hex (جونا هکس) و The Losers (بازنده‌ها) از آثاری هستند که به‌زودی شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس را ترک می‌گویند. در نتیجه فیلم‌های Aquaman (آکوامن)، !Shazam (شزم!)، Joker (جوکر)،Supergirl (سوپرگرل) و Green Lantern (فانوس سبز/گرین لانترن) تنها آثار باقیمانده‌ی DC در سرویس استریم HBO Max خواهند بود که پس از تاریخ یادشده می‌توان به تماشای آن‌ها پرداخت.
 
 
 
شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس در گفت‌وگو با وب‌سایت کامیک بوک گفت که آن‌ها «مجموعه‌ای از فیلم‌های شرکت دی‌سی را در اختیار دارند که به‌شکل دوره‌ای در این پلتفرم به نمایش در می‌آید». شبکه‌ی مورد بحث در ادامه اظهار داشت که «دسته‌ای از آثار تازه در ماه جولای از راه می‌رسند و به همین ترتیب در ماه اوت هم شاهد راه‌یابی دسته‌ی دیگری به این سرویس خواهیم بود». درحال‌حاضر نمی‌دانیم که منظور از این اظهارات چیست، اما به نظر می‌رسد که برخی از آثار به‌شکل مداوم از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس ناپدید می‌شوند و دوباره در آینده راهشان را به این سرویس باز می‌کنند.
 
فیلم Zack Snyder's Justice League (نسخه‌ی زک اسنایدر لیگ عدالت) در سال ۲۰۲۱ به شبکه‌ی HBO Max راه می‌یابد، اما آیا برای جلب نظر طرفداران برای بازگشت به این سرویس استریم کافی خواهد بود؟ فیلم «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری توانست ۶۵۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم که بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، ری فیشر، ازرا میلر، ایمی آدامز، جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز و کیران هایندز را در گروه بازیگرانش داشت، نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. به نظر می‌رسد که درحال‌حاضر وارنر مدیا به دنبال روش‌هایی برای اطمینان از عضویت طرفداران DC Comics در هر دو سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس و دی‌سی یونیورس است تا قادر به تماشای همه‌ی آثار آن‌ها باشند
 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...