رفتن به مطلب

آیا بیگانگان و فرازمینی ها خودِ ما هستیم؟


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

در مورد منشاء خلقت و حیات روی زمین نظریه ها و باورهای مختلفی وجود دارد. بسیاری به نظریه خلقت معتقدند و برخی دیگر نظریه تکامل را دلیل منطقی وجود انسان ها می دانند. با این حال اخیرا نظریه بسیار جالب و در عین حال عجیبی مطرح شده که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. طبق این نظریه ما انسان ها از سیاره دیگری به زمین آمده ایم و خانه اصلی ما زمین نیست! اگر این نظریه درست باشد یعنی فرازمینی ها و بیگانگان خود ما هستیم! باور کردن چنین چیزی واقعا دشوار و حتی غیرممکن است. با الی گشت همراه باشید تا ببینیم چه دلایلی برای اثبات نظریه فرازمینی بودن انسان وجود دارد.

نظریه تکامل یا خلقت

انسان ها فرازمینی هستند!

دکتر الیس سیلور کسی است که این نظریه جسورانه را مطرح کرده است. این دانشمند سال ها عمرش را به تحقیق و مطالعه در مورد سیر تکامل انسان ها اختصاص داده است و در نهایت به این نتیجه رسیده که ما نمی توانیم اهل زمین باشیم! به اعتقاد او انسان ها در جای دیگری تکامل پیدا کرده اند و بعد به زمین آمده اند! دکتر سیلور می گوید که انسان ها در مقایسه با سایر گونه هایی که در زمین زندگی می کنند بسیار پیشرفته و باهوش هستند. از توانایی برقراری ارتباط گرفته تا هوش بالای ما در حل مساله و ساخت تجهیزات و ابزار همه و همه نشان می دهد که با برتری قابل توجهی نسبت به تمام گونه های زمینی داریم.

بیگانگان در زمین

دلایل فرازمینی بودن انسان

دکتر سیلور برای اثبات نظریه اش ۱۷ دلیل مطرح می کند و این دلایل را در کتابش به نام «انسان ها اهل زمین نیستند» منتشر کرده است. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می کنیم تا خودتان در مورد فرازمینی بودن انسان قضاوت کنید:

  • آفتاب سوختگی: اگر از ابتدا قرار بوده ما در زمین زندگی کنیم چرا تا این حد در برابر نور آفتاب آسیب پذیر هستیم؟ نور خورشید روی حیوانات و موجودات زنده دیگر تاثیر بدی ندارد اما باعث آفتاب سوختگی و حتی سرطان در انسان می شود! دکتر سیلور می گوید که مثلا خزندگان از نور آفتاب برای تنظیم دمای بدنشان استفاده می کنند. اما انسان ها باید از قرارگیری طولانی در معرض نور خورشید خودداری کنند وگرنه دچار گرمازدگی، گیجی و حتی مرگ می شوند! او اینطور نتیجه گیری می کند که ما از سیاره ای آمده ایم که نور کمتری دریافت می کرده است!
ما اهل زمین نیستیم
  • بیماری: یکی دیگر از استدلال های دکتر سیلور در مورد فرازمینی بودن انسان این است که سیستم ایمنی بدن ما به شدت ضعیف است. شرایط و محیط های مختلف باعث بیماری ما می شوند و نسبت به گونه های دیگر میزان بیماری ما بسیار بالاتر است. به گفته دکتر سیلور ما همیشه به طور مزمن مریض هستیم. در حقیقت، اگر بتوانید فردی را پیدا کنید که ۱۰۰% سالم باشد و هیچ گونه بیماری و مریضی آشکار یا مخفی نداشته باشد واقعا جای تعجب دارد! من که در تمام این سال ها نتوانسته ام چنین فردی را پیدا کنم!
  • وضع حمل سخت: اگر به گونه های پستاندار دیگر نگاه کنیم می بینیم که آن ها هیچ گونه مشکلی در تولید مثل ندارند و بدون هیچ گونه کمکی می توانند وضع حمل کنند. اما انسان همیشه در هنگام وضع حمل مشکل داشته و خطرات زیادی حتی خطر مرگ او را تهدید می کند.
  • کمر درد: دکتر سیلور معتقد است که دلیل مشکلات متعدد کمردرد که اکثر آدم ها را درگیر کرده به دلیل جاذبه زمین است. اون اینطور استدلال می کند که بدن ما برای زندگی در محیطی با جاذبه کمتر مطابقت دارد و جاذبه زمین به مرور باعث دردهای پشت و کمر می شود.
دلیل کمر درد

انسان ها چرا و چطور به زمین آمده اند؟

اگر تمام فرضیات دکتر سیلور را قبول کنیم این سوال پیش می آید که اصلا چرا و چطور انسان ها به زمین آمده اند؟ اگر واقعا زندگی در زمین برای انسان ها تا این حد سخت و دشوار است چرا به این جا سفر کرده ایم؟ خب، دکتر سیلور نظریه ها و فرضیاتی هم در این رابطه دارد و معتقد است که زندگی در زمین به نوعی «یک زندان» برای ما محسوب می شود و ما ظاهرا برای تنبیه و سپری کردن دوره محکومیتمان به زمین فرستاده شده ایم! به گفته دکتر سیلور این موضوع می تواند ذات خشن و پرخاشگر انسان و تمایل او به نابودی همنوع و سایر گونه ها را هم اثبات کند! البته نظریه دیگری هم وجود دارد که می گوید ما قبلا در منظومه آلفا سنتوری یا آلفا قنطورس بودیم و به دلایلی دیگر نمی توانستیم در آن جا زندگی کنیم. گروهی که موفق به فرار از سیاره اصلی شدند به زمین پناه آوردند و به این ترتیب زندگی در کره زمین آغاز شد! آلفا سنتوری کمترین فاصله را با منظومه شمسی دارد!

انسان ها از کجا آمده اند

کشف آثاری ۷۰۰۰ ساله در مکزیک

شاید مطرح کردن چنین نظریه ای به نظرتان عجیب برسد اما باید بدانید که کشفیات متعددی در گوشه و کنار این دنیا انجام شده که شاید از این نظریه حمایت کند. علاوه بر پیشرفت های شگفت انگیز مصریان باستان، اطلاعات بسیار بالای تمدن مایا در علم ریاضیات و نجوم و …اخیرا در مکزیک آثاری عتیقه کشف شده که متعلق به ۷۰۰۰ سال پیش هستند. چیزی که این آثار را بی نظیر می کند تصاویر روی آن هاست. این آثار اغلب مجسمه ها و تندیس های کوچکی هستند که شبیه به تصویر فرازمینی ها و بیگانگان هستند! دانشمندان هنوز جواب مشخصی برای این اشکال عجیب و غریب ندارند!

تصویر بیگانگان در مکزیک

نظریات دکتر سیلور در عین حال که بسیار جالب و هیجان انگیز است اما بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد. تاکنون نظریه او موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد است و هنوز این مباحث در حد فرضیاتی جالب توجه باقی مانده اند. نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید فرازمینی بودن انسان حقیقت دارد و ما از سیاره یا منظومه دیگری به زمین آمده ایم؟ یا آنکه این مباحث صرفا زاییده تخیلات و ذهن انسان هاست و زمین، خانه اصلی ماست؟! ما در این باره قضاوتی نمی کنیم و صرفا این نظریه جالب توجه را برای شما روایت کردیم. قضاوت با خود شماست!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...