رفتن به مطلب

شکایت باشگاه منچستریونایتد از شرکت بازی‌های رایانه‌ای «سِگا»


Maryam

ارسال های توصیه شده

شکایت باشگاه منچستریونایتد از شرکت بازی‌های رایانه‌ای «سِگا»

به  نقل از ESPN، باشگاه منچستریونایتد بابت استفاده نادرست از نشان (لوگو) شیاطین سرخ در سری بازی‌های محبوب «فوتبال مَنِجِر» و استفاده نادرست از برند تجاری‌‌اش با ذکر نام این باشگاه در این بازی رایانه‌ای، از تولیدکنندگان و توسعه دهنگان این بازی یعنی شرکت‌ بازی‌های رایانه‌ای  «سِگا» و «اسپورت اینتراَکتیو» (SI) شکایت کرد.

موضوعی که باشگاه منچستریونایتد از آن شاکی است، استفاده این باشگاه از لوگویی متفاوت با لوگوی رسمی باشگاه برای تیم قرمزپوش شهر منچستر است. این لوگو باشگاه خیلی ساده و تنها با نوارهای قرمز و سفید دیده می‌شود. کاربران این بازی اما برای داشتن لوگوی اصلی باشگاه منچستریونایتد باید آن را دانلود کنند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد تأکید کرده‌اند شرکت تولید کننده بازی زمانی که از نام این باشگاه استفاده می‌کند باید لوگوی رسمی آن را هم به کار ببرد که در آن صورت باید بابت استفاده از نام و نشان شیاطین سرخ به باشگاه انگلیسی مبلغی پرداخت کند. شرکت سگا اما در پاسخ به این شکایت مدعی شده است که بازی فوتبال منجر و نسخه قبلی آن «چمپیونشیپ منجر» از سال 1992 از نام باشگاه منچستریونایتد استفاده کرده بدون اینکه هیچ شکایتی هم در این خصوص وجود نداشته است و بنابراین شکایت فعلی این باشگاه بی‌مورد است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...