رفتن به مطلب

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادش برای خرید ایکاردی را افزایش داد


Maryam

ارسال های توصیه شده

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادش برای خرید ایکاردی را افزایش داد

 شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد قبلی خود برای خرید مائورو ایکاردی را به 60 میلیون یورو رسانده است هرچند هنوز با رقمی که اینتر می‌خواهد فاصله دارد.

ایکاردی تابستان سال گذشته پس از کنار گذاشته شدن از برنامه‌‌های آنتونیو کونته، به پاری‌سن‌ژرمن قرض داده شد. عملکرد او در این فصل توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را جلب کرده (20 گل در 31 بازی) و به همین دلیل آنها سعی در جذب وی دارند اما خرید او برای این باشگاه 70 میلیون یورو هزینه خواهد داشت، رقمی که اینتر روی مهاجم آرژانتینی‌اش گذاشته است.

این دومین پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای خرید قطعی ایکاردی است که شامل 50 میلیون یورو به عنوان رقم پایه و 10 میلیون یوروی دیگر پاداش‌های مرتبط با عملکرد اوست.

پاری‌سن‌ژرمن تا 31 ماه می فرصت دارد تا ایکاردی را از اینتر بخرد اما مشخص نیست که پیشنهاد دومش بتواند نظر نراتزوری را جلب کند. البته طبق ادعای خبرنگار شبکه اسکای اسپورت، مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن و اینتر برای ماندن ایکاردی 26 ساله در پارک دو پرنس در حال انجام است

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...