رفتن به مطلب

پسری با مشکل جسمی که مسافت طولانی را برای رفتن به مدرسه پیاده طی میکند


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

پسری با مشکل جسمی که مسافت طولانی را برای رفتن به مدرسه پیاده طی میکند

خداوند برخی انسانها را با معلولیت آفریده اما این طور نیست که فکر کنید آنها قادر به هیچ کاری نیستند باید اندکی تامل کرد و به تلاش و شجاعت آنها بها داد ، در این بخش از سرگرمی میهن فروم نمونه ای از این تلاش را خواهید دید ؛ تلاش پسری با مشکل جسمی اما اراده ای بالا که بدون توجه به شرایط بدنی اش مسافتی قابل توجه برای رسیدن به مدرسه به صورت پیاده طی می کند.

 

چهار دست و پا رفتن تا مدرسه

چهار دست و پا کودک تا مدرسه اش 

چهار دست و پا رفتن کودک تا مدرسه 

"مخلیص عبدل" کودک 8 ساله ای است که با وجود معلولیتی که دارد مسافت طولانی را هر روز از خانه تا مدرسه می پیماید او در شهری اطراف اندونزی زندگی می کند . او با این معلولیت به دنیا آمده به همین خاطر از دست هایش هم در راه رفتن کمک می گیرد .کودک 8 ساله مجبور به این کار است زیرا هیچ سرویسی برای انتقال او به مدرسه نیست در این ویدیو که در ادامه این بخش از نمناک می بینید نشان می دهد که چطور او کفش به پا و صندل در دست کرده است و روزانه 2 مایل را می پیماید.
چهار دست و پا رفتن کودک تا مدرسه

کودکی چهار دست و پا به مدرسه می رود

دختر و پسر دیگری او را در طی مسیر همراهی می کنند و گاهی هم مادرش همراه اوست اما چهره مصمم این پسر دوست داشتنی نشانه ای از احتیاج به کمک دیگری در خود ندارد و همین موجب محبوبت او شده است. معلمش بیان می کند بسیار دانش آموز با انگیزه ای است و با دانش آموزان دیگر رقابت می کند و از بازی با آنها لذت می برد علی رغم معلولیتی که دارد فعال است. آرزوی پسربچه این بود که رئیس جمهور را ببیند که سرانجام در روز معلولین دو شنبه 3 دسامبر آرزوی او تحقق یافت و پس ازانتشار فیلمی که زحمت او را در حرکت نشان می داد برنده جایزه ای شد.
 کودکی که چهار دست و پا به مدرسه می رود

رفت و آمد پسر به صورت چهار دست و پا رفتن تا مدرسه 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...