رفتن به مطلب

آلمان توافق خودش را نسبت به تونل 8 میلیارد دلاری به دانمارک اعلام کرد


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

 

روز جمعه مقامات آلمانی به رغم اتفاقات زیست محیطی، موافقت خود را با تونل راه آهن و جاده ای 8 میلیارد دلاری که دانمارک و آلمان را به هم متصل می کنند، اعلام کردند. این تونل 19 کیلومتر است و جزیره دنیش را به جزیره فهمرن در قسمتی از آلمان وصل میکند و قرار بر این شد که تا سال 2024 تکمیل شود اما تظاهرات مردم آلمان در مورد حفاظت از محیط زیست، این پروژه را به تاخیر انداخته است.

 

تونلی که آلمان و دانمارک را به هم میرساند

تونلی که کشور آلمان و دانمارک را به هم میرساند

همانطور که در این بخش از سرگرمی میهن فروم می خوانید این جزیره در حال حاضر با یک مسیر جاده ای به پایتخت آلمان متصل است اما با احداث تونل جدید، به سرعت مسیر جاده ها و خطوط راه آهن را از شهرهای آلمان، هامبورگ، برمن و هانوفر به پایتخت دانمارک، کپنهاگ و شهر سوئد مالمو افزایش میدهد و سرعت رسیدن به آنها را آسان تر و سریعتر می کند.

تونلی برای رساندن آلمان و دانمارک به هم

تونل گرانقیمت برای رساندن آلمان و دانمارک به هم

هزینه این پروژه که 52.6 میلیارد کرون (8.1 میلیارد دلار) می شود ؛ این پروژه شامل یک بزرگراه چهار خط و یک راه آهن دو طرفه است و هزینه آن در کل، توسط اتحادیه اروپا تامین می شود.14 روز قبل ، وزارت حمل و نقل در آلمان اشلسویگ-هولشتاین نیز این پروژه را تصویب کرده است.کلاو دینسن، مدیر پروژه Femern A / S، در بیانیه ای گفت:"این نتیجه چندین سال همکاری بین طرفین در دانمارک و آلمان است.

این برنامه برای اولین بار در سال 2013 ارائه شد و از طریق دو دوره ی مشاوره عمومی و حرفه ای در آلمان برگزار شد.آنها اعلام کردند که این تصمیم می تواند در دادگاه اداری فدرال آلمان تجدید نظر شود و تصویب این پروژه بزرگ، تا امسال به طول انجامیده بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...