رفتن به مطلب

هرکسی جرات وارد شدن به این هتل ها را ندارد


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

رخی از افراد هتل‌ها را بر اساس نزدیکی به مرکز شهر انتخاب می‌کنند و برخی دیگر خارج از شهر را ترجیح می‌دهند. بعضی از این هتل‌های خارج از مرکز شهر سابقه‌ای تاریک دارند که معنای حضور در آن‌ها را نیز متفاوت می‌کند. البته شاید هم در نهایت خود به جاذبه‌ای گردشگری تبدیل شوند و در جذب گردشگر نقشی ایفا کنند. در این مطلبمیهن فروم قصد داریم هتل‌هایی را که ظاهرا عادی هستند ولی وجود مواردی ترسناک در یک اتاق یا اکثر اتاق‌های آن جوی ترسناک را بوجود آورده است به شما معرفی کنیم.

هتل الکساندرا، لس‌آنجلس

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

چند هتل با یک یا دو اتاق مشکوک وجود دارد، اما هتل الکساندرا در لس‌آنجلس یک بخش کامل را از مهمانان پنهان کرده‌ است. این هتل در دهه ۱۹۳۰ به عنوان مکانی برای جن گیری مشهور شد. امروزه نیز یک کارآفرین قصد دارد این هتل را به آپارتمان‌هایی کوچک تقسیم کند و در اختیار علاقه مندان به هیجان قرار دهد.

 

هتل کانگرس، شیکاگو

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شیکاگو هتل کانگرس است. این هتل نیز یکی از جن‌زده‌ترین هتل‌ها است. در طبقه دوازدهم، اتاقی است که کارکنان به آن نزدیک نمی‌شوند. در طبقه چهارم، مهمانان بچه روحی را دیده‌اند که پس از آن کسی جرات نزدیک شدن به آن محل را نداشته است.

 

هتل راسل، سیدنی

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

این هتل یکی از مشهورترین هتل‌های شهر سیدنی استرالیا است و چندین روح در آن مشاهده شده است. هتل راسل در سال ۱۸۸۷ ساخته شده است و محل ساخت آن قبلا بیمارستان بوده است. اتاق شماره 8 این هتل به دلیل قتل مرموز یک ملوان بسیار مشهور شده است.

 

هتل استنلی، استز پارک

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

بخش‌هایی از فیلم درخشش بر اساس رمان پرفروشی از استفان کینگ در این هتل فیلمبرداری شده است. کینگ می‌دانست که اتاق 217 این هتل جن زده است. کینگ این اتاق را رزرو می‌کند و خود نیز ظاهرا دو دختر را در انتهای سالن اتاقش مشاهده می‌کند که احتمالا روح بوده‌اند.

 

هتل بیلتمور، فلوریدا

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

از سال ۱۹۲۶، این ساختمان زیبا مهمان‌های بسیار زیادی را پذیرش کرده است. یکی از جالبترین مهمانی‌هایی که در این هتل برگزار شد، مهمانی طبقه سیزدهم بوده است که در آن یک گانگستر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. در جنگ جهانی دوم نیز این هتل به عنوان بیمارستان مورد استفاده قرار گرفته است. اولین بار در سال 1968 ارواحی را در طبقه سیزدهم مشاهده کردند.

 

هتل مجستیک، آلبرتا

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

این هتل در سال ۱۸۸۸ ساخته شده است و افرادی مثل، ملکه الیزابت و مریلین مونرو در آن ساکن بوده‌اند. در حالی که این مهمانان به خوبی شناخته شده‌اند، درباره برخی دیگر از مهمانان کمتر صحبت می‌شود. مثلا مردی که خانواده‌اش را در اتاق ۸۷۳ به قتل رسانده است.

 

اتاق 311 رد هاوس،  چاتانوگا

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

چاتانوگا به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایالت تنسی آمریکا هتلی را در خود جای داده است که در اتاق 311 آن، شبحی شکارچی به نام شبح هلندی وجود دارد و این اتاق برای احترام به این روح هلندی اصلا تا الان بازسازی نشده است.

 

قلعه چیلینگهام، آلنویک

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

قلعه چیلینگهام یکی از عجیب ترین مکان‌هایی است که در آن روح دیده شده است. در اتاق صورتی این هتل چندیدن روح وجود دارد که در محوطه سالن پرسه می‌زنند.

 

اتاق ۱۸ در هتل سنت جیمز، نیومکزیکو

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

در گذشته، هتل سنت جیمز  هتلی لوکس محسوب می‌شده است و میهمانانی مانند داک هالیدی و بیلی دکید داشته است. اتاق شماره 18 این هتل جن زده است.

 

اتاق ۶ در مسافرخانه لوگان، پنسیلوانیا

میهن فروم قدیمی ترین انجمن ایرانی

مسافرخانه لوگان در سال ۱۷۷۲ تاسیس شده است. طی جنگ‌های مختلف سربازان کشته شده در زیر زمین این مسافرخانه نگهداری می‌شده‌اند. اتاق 6 این مهمانخانه نیز روح صاحب اولش را در خود جای داده است.

آیا شما به چنین چیزهایی اعتقاد دارید؟

 

منبع : میهن چت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...