رفتن به مطلب

احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند


Maryam

ارسال های توصیه شده

احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند

فعال اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد و رد صلاحیت هم خواهد شد.

احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند
 
 

محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا درباره صحبت‌هایش مبنی بر حضور احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: من در این مصاحبه گفته بودم که ارزیابی من از حرکات احمدی نژاد این است که حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و حتما هم رد صلاحیت خواهد شد.او ادامه داد: سفر‌های مکرر احمدی نژاد موج سفرهایش و شعار‌هایی که به راه می‌اندازد نظیر اینکه احمدی نژاد برگرد.

 
 

زمینه سازی طرفدارانش و اظهارات مشاور رسانه‌ای او یعنی جوانفکر مبنی بر اینکه احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد همه نشان از تصمیم قاطع او برای حضور دارد ؛ اگرچه او تایید صلاحیت هم  بشود رای نخواهد آورد.

 

قدیری ابیانه افزود: تمام حرکات احمدی نژاد در این مسیر است تا از وضع بد معیشتی مردم استفاده کند و وعده‌هایی به مردم دهد که یک موج ایجاد کند تا به رهبری و شورای نگهبان برای تایید صلاحیت خودش فشار بیاورد.

این فعال سیاسی درباره تغییر مواضع احمدی نژاد هم گفت: اگر دور اول احمدی نژاد و مواضعی که او داشته را صادقانه در نظر بگیریم باید گفت که در ظاهر با این چیزی که الان می‌بینیم تفاوت دارد؛ احمدی نژاد در دور دوم تغییر کرد، حال یا به راستی تغییر کرد یا ماهیت خود را نشان داد و الان هم همان احمدی نژاد دور دوم است که به شدت مشتاق قدرت و خواستار بازگشت به ریاست جمهوری است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...