رفتن به مطلب

کرونا سوژه یک فیلم سینمایی شد


Maryam

ارسال های توصیه شده

کرونا سوژه یک فیلم سینمایی شد

چارلز راندولف

نویسنده «بامبشل» قصد نوشتن فیلمنامه‌ای درباره ووهان و شیوع ویروس کرونا دارد.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، چارلز راندولف نویسنده فیلمنامه‌های تحسین شده «کمبود بزرگ» و «بامبشل» یا «بمب خبری» در حال نوشتن فیلمنامه‌ای فعلاً بی‌نام درباره ووهان است. کمپانی «اس‌کی گلوبال» که سفارش این کار را داده دیروز اعلام کرد راندولف این فیلم را کارگردانی هم می‌کند.

این فیلم که اولین تجربه کارگردانی راندولف خواهد بود هفته‌های دراماتیک در ووهان چین و تلاش قهرمانانه جامعه پزشکی در برابر ویروس اسرارآمیز کرونا را که در فاصله‌ای کم به پاندمی جهانی بدل شد، تصویر می‌کند.

کمپانی سفارش دهنده از این فیلمنامه به عنوان درامی قدرتمند یاد کرد که در عین حال افشاگرانه هم هست. در بیانیه کمپانی گفته شده: راندولف با داستان‌سرایی و نگاه روشنگرانه‌اش در قلب این روایت جای دارد. از دیدگاه‌های وی و نیز اولین تجربه کارگردانی‌اش کاملاً حمایت می‌کنیم.

راندولف هم از انجام این کار ابراز خوشحالی کرد و گفت هر چه بیشتر تامل و بررسی کنیم می‌توانیم به داستان عمیق‌تری از ووهان برسیم. جنگیدن با یک هیولا یک چیز است و جنگیدن با هیولا در تاریکی یک چیز دیگر.

این فیلم با استفاده از عناصر محلی در چین و سطح بین‌المللی ساخته می‌شود.

راندولف برای فیلمنامه «کمبود بزرگ» در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه اسکار شد. «زندگی دیوید گیل» و «عشق و دیگر مخدرات» از دیگر آثار اوست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...