رفتن به مطلب

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد


ارسال های توصیه شده

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

 

آئودی RS7 Sportback در صدر رتبه‌بندی نسخه‌‌های مختلف سری A7 از محصولات کمپانی آلمانی قرار دارد.

 

 
 

آئودی RS7 Sportback که در صدر رتبه‌بندی نسخه‌‌های مختلف سری A7 از محصولات کمپانی آلمانی قرار دارد، در مدل ۲۰۲۱ قیمت پایه ۱۱۴ هزار دلاری خواهد داشت. در ادامه این مقاله خواهید دید که ارزش امکانات قابل سفارش برای این خودرو برابر با قیمت یک آئودی A3 سدان است.

 

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد


تنها رنگ خاکستری (Nardo Gray) آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ بدون پرداخت مبلغ اضافه‌تر ارائه می‌شود و مشتریان برای سفارش دیگر رنگ‌ها باید ۵۹۵ دلار بیش‌تر بپردازند؛ رنگ مشکی (Sebring Black Crystal) این محصول اسپرت نیز با پرداخت ۱۰۷۵ دلار قابل سفارش خواهد بود. به علاوه مشتریانی که مایل به انتخاب یک رنگ خاص دیگر باشند، باید بهای سنگین ۳۹۰۰ دلاری را پرداخت کنند.

 

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد


گران‌ترین رینگ‌های آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ تنها همراه با پکیج Carbon Optic که ارزشی معادل ۶۶۵۰ دلار دارد، ارائه می‌شوند؛ این رینگ‌ها که طراحی پره‌های آن‌ها مشابه حرف V لاتین است، اندازه‌ی ۲۲ اینچی دارند. علاوه بر این رینگ‌ها، نشان‌های مشکی رنگ، قطعات فیبرکربنی بدنه و لاستیک‌های تابستانی اسپرت که اندازه‌ی ۲۸۵/۳۰ دارند نیز از جمله دیگر ویژگی‌های پکیج مذکور هستند.

 

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد


مشتریان با پرداخت ۱۵۰۰ دلار بیش‌تر می‌توانند صندلی‌های راحت (Comfort) را ویژگی‌هایی مانند قابلیت تنظیم برقی در ۱۸ حالت مختلف، روکش چرم Valcona، حافظه و ماساژور دارد را به کابین آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ خود اضافه کنند. همچنین مشتریان با پرداخت ۵۰۰ دلار بیش‌تر نیز می‌توانند برخی تزئینات را برای هماهنگی بین تغییرات بدنه در نسخه‌های مجهز به پکیج Carbon Optic، به کابین خودروی خود اضافه کنند.

 

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

 

کیت ترمز سرامیکی آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ نیز ۸۵۰۰ دلار ارزش دارد. این کیت جایگزین نمونه‌های استیل استاندارد شده و برای هر دو ردیف جلو و عقب ارائه در نظر گرفته شده است. اضافه کردن این کیت، حداکثر سرعت مجاز RS7 را به ۳۰۶ کیلومتر در ساعت ارتقا می‌دهد. همچنین با پرداخت ۲۵۰۰ دلار بیش‌تر می‌توان پکیجی را سفارش داد که چرم بیش‌تر، گرمکن صندلی‌های عقب، نمایشگر هدآپ و ویژگی بسته شدن آرام درب را به کابین خودرو اضافه می‌کند.

 

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

 

پکیج Driver Assistance آئودی که سامانه‌های ایمنی نظیر رادار نقطه کور، رادار تنظیم فاصله با خودرو جلو، رادار تابلوخوان، رادار تنظبم حرکت بین خطوط، رادار دستیار تقاطع و کروز کنترل تطبیق‌پذیر را با قیمت ۲۲۵۰ دلار به مشتریان آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ ارائه می‌دهد. همچنین دوربین دید در شب با ۲۵۰۰ دلار و سیستم صوتی Bang & Olufsen با ۴۹۰۰ دلار نیز دیگر امکانات قابل سفارش محصول اسپرت آلمانی هستند.

 

قیمت آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

 

علاوه بر این‌ها، مشتریان آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ می‌توانند اگزوز اسپرت، سقف مشکی آلکانتارا و جعبه صندوق را به ترتیب با پرداخت ۱۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۶۰ دلار بیش‌تر سفارش دهند. با یک محاسبه ساده ریاضی درمیابیم که برای مشتریان برای اضافه کردن همه امکانات قابل سفارش، باید مبلغی معادل ۳۴ هزار و ۶۲۵ دلار را پرداخت کنند که مجموعا ارزش آئودی RS7 Sportback مدل ۲۰۲۱ را به ۱۵۲ هزار و ۴۴۵ دلار می‌رساند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...