رفتن به مطلب

تست فرانسوی برشته برای یک صبحانه ی خاص و منحصر به فرد


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

تست فرانسوی برشته

اگر صبحتان را با سرحالی هر چه تمام تر شروع کردید، پس لازمه که یک صبحانه ی خاص و منحصر به فرد برای خود درست کنید تا با روحیه ی خوب آماده ی رفتن به  محل کارتان شوید. اگر وقت آزاد نداشتید، حتما روز جمعه یا روز تعطیل این تست فرانسوی برشته و خوشمزه را درست کنید. دستور العمل تهیه ی این نان تست فرانسوی کاملا متفاوت است؛ زیرا داخل آن از آرد استفاده شده است. من این دستور تهیه را به تمام دوستانم پیشنهاد دادم، و آن ها درست کردند، و از طعم و دستور آن بسیار راضی بودند. حالا می خواهم  این دستور تهیه را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم . رسپی تست فرانسوی برشته، مربوط به کشور فرانسه می باشد. اگر به غذاهای ملل علاقه دارید، می توانید تست فرانسوی را برای اعضای خانواده خود درست کنید.

تست فرانسوی برشته

تست فرانسوی برشته با تزیین موز و توت فرنگی و پودر قند

مواد لازم برای تست فرانسوی برشته

1/4 فنجان آرد همه منظوره (از آرد گندم می توانید استفاده کنید)

1 فنجان شیر

1 پیمانه نمک

3 عدد تخم مرغ

1/2 قاشق چای خوری دارچین

نصف قاشق چایخوری عصاره ی وانیل یا پودر وانیل

1 قاشق غذاخوری شکر سفید

12 عدد نان تست

طرز تهیه ی نان تست فرانسوی برشته

آرد را درون یک کاسه بزرگ بریزید. شیر را به آرامی به آرد اضافه کنید و به آرامی با چنگال یا همزن دستی هم بزنید. کمی نمک اضافه کنید، تخم مرغ ها را داخل ظرف بشکنید. دارچین، عصاره ی وانیل و شکر را به کاسه اضافه کرده و مواد را به خوبی هم بزنید تا مایع صافی بدست بیاید.
یک ماهی تابه بردارید و آن را روی شعله ی اجاق گاز بگذارید. پس از آن که داغ شد، برش های نان را در مخلوطی که آماده کردید بغلتانید تا کاملا نان های تست به مواد آغشته شوند. نان ها را داخل ماهی تابه بیندازید، تا هر دو طرف آن کاملا طلایی شود. پس از آنکه طلایی شد آمادست. نوش جان.

تست فرانسوی برشته

تست فرانسوی برشته با توت فرنگی و پودر قند

تزیین تست فرانسوی برشته

نان های تست آماده شده را در یک بشقاب بچینید و آن ها را با پودر قند، موز ، توت فرنگی خرد شده و کره تزیین کنید. اگر توت فرنگی ندارید می توانید از مربای توت فرنگی هم استفاده کنید. تزیین آن کاملا سلیقه ای می باشد.

 

 

ارزش غذایی نان تست فرانسوی

هر یک عدد نان تست آماده شده با این رسپی : 123 کالری، 2.7 گرم چربی، 19.4 گرم کربوهیدرات، 4.8 گرم پروتئین، 48 میلی گرم کلسترول و 230 میلی گرم سدیم دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...