رفتن به مطلب

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ ساخته خواهد شد


Maryam

ارسال های توصیه شده

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ ساخته خواهد شد
 
سعید سهیلی، کارگردان فیلم‌های گشت ارشاد، اخیرا خبر از ساخته شدن فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ داده است.
 
 
فیلم‌های «گشت ارشاد» و «گشت ۲» با کارگردانی سعید سهیلی از جمله فیلم‌های پرحاشیه سینمای ایران به شمار می‌روند. حالا، سعید سهیلی از ساخت فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» خبر داده است. این کارگردان ایرانی با انتشار متنی در اینستاگرام خود این خبر را منتشر کرد و مدعی شد که با «گشت ارشاد ۳» تماشاگران را سورپرایز خواهد کرد. سهیلی همچنین می‌گوید قصد دارد این کار را بدون «اسم و شعار و هیاهو» انجام دهد.
 
فیلم گشت ارشاد 2
 
فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۰ است که با بازی حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی ساخته شده بود. این فیلم پس از آغاز به اکران، به نوعی توقیف شد و سپس اکرانی محدود را تجربه کرد که البته این اکران محدود هم چندان پایا نبود. این فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی نیز با محدودیت‌هایی مواجه شد. فیلم سینمایی «گشت ۲» که باز هم ساخته‌ی سعید سهیلی است، ادامه‌ای بر «گشت ارشاد» است که در سال ۱۳۹۵ روی پرده رفت. این فیلم ایرانی با بازی حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه و سارا سهیلی ساخته شده است. «گشت ۲» چند هفته پس از اکران به صورت گسترده قاچاق شد و سازندگان به ناچار نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم را منتشر کردند. فیلم سینمایی «گشت ۲» البته به فروش قابل توجه ۱۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان دست پیدا کرده بود.
 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...