رفتن به مطلب

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher احتمالا به زودی از سر گرفته می شود


Maryam

ارسال های توصیه شده

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher احتمالا به زودی از سر گرفته می شود
 
باتوجه‌به اخبار منتشر شده، نتفلیکس در حال آماده شدن برای ادامه تولید فصل دوم سریال The Witcher در کشور بریتانیا است.
 
 
ماه اسفند گذشته بود که همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف و لغو مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) شده بود و حال با بهتر شدن وضعیت، بسیاری امیدوار هستند تا به‌زودی اخبار بهتری در رابطه با تولید این سریال منتشر شود.  فیلم‌برداری سریال فانتزی شبکه نت فلیکس احتمالا به‌زودی از سر گرفته می‌شود. ددلاین در ابتدا اعلام کرد که باتوجه‌به از سرگیری فعالیت‌های تجاری، نتفلیکس در حال برنامه‌ریزی برای شروع دوباره فیلم‌برداری فصل دوم سریال ویچر در استودیوی فیلمسازی در آبورفیلد در بریتانیا طی هفته‌‌های آینده است، اما زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است.
 
سریال The Witcher
 
فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher پس از اینکه نتیجه تست کرونا کریستوفر هیویو مثبت اعلام شد، برای حدود دو هفته و در ادامه تا مدت زمان نامشخصی متوقف شد. باب تری از استودیوی فیلمسازی آبورفیلد به ددلاین گفته است برنامه‌ها برای بازگشایی دوباره استودیوی تولید فیلم در حال انجام است و به‌زودی فعالیت‌های این استودیو از سر گرفته می‌شود و او در حال حاضر در جلسات متعدد برای ارائه موارد ایمنی به استودیوها است که باید در طول تولید فیلم‌ها و سریال‌ها رعایت شود. بااین‌حال، او از دادن زمانی دقیق برای این موضوع خودداری کرده است. همچنین RedanianIntelligence گزارش داد که نتفلیکس اوایل ماه اوت (مرداد) را برای از سرگیری فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher در نظر گرفته است.
 
این در حالی است که Production Weekly تاریخ ۳ اوت (۱۳ مرداد) را زمان از سرگیری دوباره تولید فصل دوم ویچر اعلام کرده است. بااین‌حال، نتفلیکس فعلا از دادن اطلاعاتی بیشتری در این رابطه خودداری کرده است، اما در تلاش است تا به‌زودی تولید تمامی آثار سینمایی و تلویزیونی خود در سراسر جهان را از سر بگیرد که گفته می‌شود این سرویس استریم ممکن است با مشکل محتوا در اوایل سال ۲۰۲۱ مواجه شود. هنری کویل در نقش گرالت ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، کریستوفر هیویو، ثو ارستد راسموسن، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...