رفتن به مطلب

پکیج حمایتی دولت کره جنوبی شامل چه چیزهای می‌باشد.


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

از آنجا که جهان همچنان درگیر پاندمی کروناویروس است، بسیاری از دولت‌ها اقدامات ویژه‌ای برای کاهش میزان آسیب وارده به شهروندان آسیب‌پذیر خود انجام می‌دهند. در کره جنوبی که یکی از معدود کشورهایی است که موفقت به کنترل سیر صعودی شیوع کرونا بوده، از یک رویکرد لایه‌ای برای محافظت از شهروندانش استفاده کرد. آزمایش‌های گسترده‌ و قرنطینه شخصی دو اقدامی است که دولت برای مقابل با کرونا ویروس اعلام کرده است. اوزوکسکوک (Uvzxkwq) کاربر سایت Imgur اخیرا پستی از آنچه که مردم کره‌جنوبی در زمانی که از آنها  خواسته شده به قرنطینه بروند، دریافت می‌کنند، منتشر کرده است. این پست می‌تواند به ما توضیح دهد چرا کره جنوبی در این روند موفق بوده است.

پکیج حمایتی دولت کره جنوبی شامل چه چیزهای می‌باشد.

 

اقلام بسته حمایتی دولت کره جنوبی 

این بسته حمایتی دولتی نه تنها شامل ماسک و ضدعفونی‌کننده دست است بلکه تمهیدات ضروری برای اطمینان از عدم نیاز شهروندان به ترک خانه است. این بسته شامل بسته‌ای از میوه و سبزیجات است که به کسانی که در خانه قرنطینه هستند، کمک می‌کند مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن را به دست آورند. هدف دولت از تحویل مستقیم این اقلام در جلوی درب منازل به شهروندان، وسوسه نشدن شهروندان برای ترک خانه است.

 

دستورالعمل‌های موجود در بسته حمایتی دولت کره جنوبی

همچنین هر بسته حمایتی شامل دستورالعمل‌های خاصی برای دفع زباله است. طبق گفته اوزوکسکوک این دستورالعمل‌ها عبارت هستند از :

۱- دستورالعمل رفع زباله برای افراد بدون نشانه‌های کرونا ویروس: زباله را د رداخل کیسه زباله ریخته و پس از پر شدن، لطفا آن را نگه دارید و از اسپری ضدعفونی برای ضدعفونی کردم کیسه (حداقل یکبار در روز) استفاده کنید. تنها ۷۵ درصد از کیسه را پر کنید و محکم ببندید و ضدعفونی کیسه با اسپری را فراموش نکنید.

شما باید کیسه را تا پایان قرنطینه نگه دارید و شماره آن را مشخص کنید و ترتیب پر شدن کیسه‌ها را برای خودتان نگه‌دارید.

۲- دستورالعمل برای زمانی که علائم کرونا ویروس را دارید: به مانند دستورالعمل شماره ۱ عمل کنید و بعد از پر کردن کیسه لطفا با شماره ارائه شده تماس بگیرید.

۳- دستورالعمل برای افرادی که به کروناویروس مبتلا هستند: به مانند دستورالعمل شماره ۱ عمل کنید و با شماره ارائه شده تماس بگیرید.

در نهایت، بسته حمایتی به همراه یک یاداشت تشویقی برای افرادی که در قرنطینه هستند، همراه است. یاداشت عبارت است از: درود به افرادی که در حال حاضر از ویروس COVID۱۹ رنج می‌برند، ما احترام و همدردی خود را اعلام می‌کنیم. ما (وزرات غذا) امیدواریم که این‌کار کمکی باشد تا انرژی لازم برای زندگی روزمره خود را به دست آورید. علاوه بر این ما امیدوارم که شما به زودی بهبودی پیدا کنید تا به زندگی روزمره خود باز گردید. تو میتوانی! با ویروس بجنگ!

 

یادداشت امیدوار‌کننده در بسته حمایتی دولت کره جنوبی

این یادداشت امیدوارکننده و درخواست آنها برای انجام وظیفه مدنی شهروندان تنها بخشی از اقداماتی است که کره جنوبی در مبارزه با این ویروس انجام داده و موفق بوده است.علاوه بر این آنها حرکت افرادی که با کسانی که به ویروس مبتلا بودند، ردیابی می‌کنند و بعد با آنها تماس تماس می‌گیرند و درخواست می‌کنند که خود را قرنطینه کنند. کارکنان این بخش روزی دوبار از طریق تلفن این افراد را کنترل و تمامی علائم آن‌ها را یادداشت می‌کنند.

در کره‌جنوبی، دولت بسته‌های حمایتی ویژه را به مردم در قرنطینه می‌فرستد.

پکیج حمایتی دولت کره جنوبی شامل چه چیزهای می‌باشد.

این بسته شامل محصولات تازه است تا مردم نیازی به ترک خانه برای تهیه آذوقه نداشته باشند.

پکیج حمایتی دولت کره جنوبی شامل چه چیزهای می‌باشد.

این بسته‌ها همچنین حاوی دستورالعمل‌هایی برای دفع زباله و یاداشت تشویقی است.

پکیج حمایتی دولت کره جنوبی شامل چه چیزهای می‌باشد.

پکیج حمایتی دولت کره جنوبی شامل چه چیزهای می‌باشد.

 

منبع : میهن چت

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...