رفتن به مطلب

پذیرش شرایط استفاده میهن چت


Admin

ارسال های توصیه شده

شما به عنوان یک کاربر میهن چت کاملاً درک می کنید و موافقت می کنید که اقدامات زیر را انجام ندهید :

1 - شما کاملاً آگاه هستید که همه آنچه توسط اعضا ، بازدیدکنندگان و ناظران در انجمن ها و ناظران در اتاق های گفتگو منتشر می شود ، ناشر آن فقط مسئولیت آن را بر عهده دارد.

2 - صفحات وب سایت ، به ویژه انجمن ها ، لزوماً نظر یا دیدگاه سایت ما را بیان نمی کنند.

3 - شما کاملا متوجه هستید که در صورت مشاهده توهین مداوم از سمت شما به شخص ، نهاد یا هر فرد دیگری از سایت محروم خواهید شد و در صورت بیش از 2 بار دور زدن محرومیت به طور مداوم از سایت محروم خواهید شد و همه ی مدیران سایت موظف به انجام این دستور العمل هستند.

4 - از افزودن هرگونه محتوا ، برنامه یا هر محصول الکترونیکی خالی از منبع یا دارای حق چاپ یا حقوق معنوی به صفحات سایت خودداری کنید ، میهن چت به حقوق مالکیت اعتقاد دارد و از نرم افزاری استفاده می کند که دارای مجوزهای قانونی است ، ما از نرم افزارهای حقوقی استفاده می کنیم در طراحی صفحات سایت و مدیریت آن.

5 - شما کاملاً آگاه هستید که نه مدیریت سایت و نه سرپرستان مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال نقص یا خسارتی را که شما را آزار می دهد و یا رایانه شما یا شبکه الکترونیکی شما را در نتیجه بارگیری یا استفاده از هر یک از مطالب یا صفحات سایت مورد استفاده قرار می دهد ، بر عهده ندارند.

6 - شما کاملاً آگاه هستید که امنیت رمز ورود شما تنها به عهده شماست ، ما رمزهای عبور خود را به صورت رمزگذاری شده در پایگاه داده ذخیره می کنیم ، در صورت از دست دادن رمز عبور به هیچ کاربری ارائه نمی دهیم ، در حالی که می توانید رمز ورود را تغییر داده و بازیابی کنید این به طور خودکار از طریق ایمیل شما که در آن عضویت خود را ثبت کرده اید ، مانند عضویت در انجمن ها ، به عنوان مثال. ما نمی توانیم رمز ورود شما را ببینیم یا بخوانیم زیرا برای امنیت بیشتر در پایگاه داده رمزگذاری شده است.

7 - شما کاملا آگاه هستید که مدیریت سایت با انتخاب و تعیین ناظران گفتگو ، تالارهای گفتمان و کارمندان مدیریت به دلخواه خود و با رعایت اصل کار داوطلبانه بدون هیچ گونه غرامت مالی ، همچنین مجاز به تغییر یا برداشتن اختیارات هر شخصی بدون اطلاع قبلی و بدون ذکر دلایل. ما از همه کسانی که در مدیریت سایت ، نرم افزار و محتوای آن مشارکت داشته و کمک می کنند ، سپاسگزاریم.

8 - شما به عنوان یک کاربر میهن چت با تمام مطالب و صفحات خود ، موافقت می کنید که خطرات ناشی از آن را به تنهایی و بدون هیچ گونه مسئولیتی از طرف میهن چت تحمل کنید و میهن چت هیچ گونه تضمینی در مورد ایمنی خدمات خود از شکاف ها یا نرم افزارها ارائه نمی دهد نقص یا هر نقص دیگری که ممکن است ایجاد شده و به دلیل استفاده از سایت به شما یا اموال شما آسیب برساند.

9 - شما کاملا آگاه هستید که میهن چت و مدیریت آن حق دارند که هر یک از سرویس های وب سایت را به روز کنند ، آنها را ببندند ، یا آنها را تا حدی غیرفعال کنند ، زیرا آن را مناسب می دانند و بدون اطلاع قبلی به هیچ یک از طرفین ، و هر عضو حق دارد درخواست کند بستن حساب وی یا عضویت در هر یک از صفحات گفتگوی میهن چت از طریق ایمیل برای ما. از نامه ای که در آن ثبت نام کرده است.

10 - شما متوجه می شوید که نقض هر یک از مفاد قبلی یا رفتار و اخلاق صحیح و شناخته شده اینترنت منجر به تعلیق عضویت شما می شود و دسترسی شما به سایت یا یکی از خدمات آن را با توجه به نظر مدیریت سایت محروم می کند. ، بدون هشدار یا هشدار قبلی.

11 - عدم انتشار پیوند به سایتهای دیگر به منظور تبلیغات ، تبلیغات ، هک کردن ، یا هرگونه تهدید در هر یک از خدمات و صفحات سایت.

12 - شما نباید شخص دیگری ، چه شخص ، نهاد ، شرکت یا هر شخص حقوقی دیگری را در صفحات وب سایت یا از طریق خدمات خود جعل کنید.

13 - از تلاش برای غلبه بر سرورهای سایت یا حمله به آنها یا تلاش برای دسترسی غیرقانونی به هر یک از خدمات یا صفحات سایت کاملاً خودداری کنید.

14 - شما در هنگام ارائه هرگونه اطلاعات شخصی در مورد خود یا خانواده یا هرگونه اطلاعات مالی در صفحات وب سایت و خدمات پرداخت شده ، تنها خود مسئولیت آن را بر عهده دارید.

  • Like 1
  • Thanks 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...