رفتن به مطلب

آموزش تصویری ساخت آویز تزیینی با پارچه


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

آموزش تصویری ساخت آویز تزیینی با پارچه

decorative-pendant-with-a-cloth7-1.jpg

برای ساخت این نوع کاردستی با پارچه شما میتونید از تکه پارچه هایی که توی خونه دارید و یا لباس های قدیمی که دیگه براتون کاربردی نداره استفاده کنید، علاوه بر پارچه دو تکه کارتن هم لازم دارید. برای شروع ساخت کاردستی پارچه ها رو برش بزنید. عرض پارچه حدود دو یا سه سانتیمتر باشه خوبه، برای طولش هم فرقی نداره و بستگی به اعاد لباس یا پارچه تون داره. بعد از اینکه همه پارچه ها رو برش زدید کارتنی رو که دارید یه شکلی که در تصویر زیر میبینید برش بدید برای این کاردستی دو تکه کارتن کافیه.

125.jpg

یکی از برش های پارچه رو مطابق تصویر پایین روی کارتن قرار بدید و بعد اونو با دست نگه دارید و شروع کنید به پیچیدن بقیه پارچه های برش زده بر روی کارتن.

311.jpg
68.jpg

خب در این مرحله از ساخت کاردستی با پارچه بعد از اینکه تمام سطح کارتن رو با پارچه پوشاندید، خیلی آروم و با احتیاط به کمک یک قیچی بالای اونو دور تا دور برش بزنید.76.jpg
86.jpg

حالا وقتشه که کارتن ها رو ازش جدا کنید تا کاردستی تون تکمیل تر شه. فقط توجه داشته باشید که بعد از جدا کردن کارتن ها اون پارچه ایی که اول از همه روی کارتن قرار دادید و جهتش با بقیه پارچه ها فرق داره رو بکشید و بعد گره بزنید.

94.jpg

کاردستی ما آماده س، میتونید اونو با پارچه های مختلف و رنگ های زیبا درست کنید و ازش برای تزئین منزل و یا به عنوان دکوری استفاده کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...