رفتن به مطلب

رونمایی از کراس‌اوور خشمگین بی‌ام‌و x6 در اروپا و آمریکا


ارسال های توصیه شده

رونمایی از کراس‌اوور خشمگین بی‌ام‌و x6 در اروپا و آمریکا






98-04-33enew1267.jpg


مدل جدید کراس‌اوور بی‌ام‌و X6 با مشخصات فنی جذاب و طراحی تحاجمی در چندین نسخه برای دو منطقه اروپا و آمریکا شمالی معرفی شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، زمانی که بی‌ام‌و برای اولین بار از کراس‌اوور کوپه جذاب خود با نام X6 در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی در سال ۲۰۰۸ رونمایی کرد، می‌شد حدس زد که این خودرو در آینده به بخشی جداناشدنی از محصولات این شرکت تبدیل خواهد شد، حال پس از ۱۱ سال، نسل سوم X6 با ویژگی‌های پیشرفته و اسپرت معرفی شد.



کراس‌اوور X6 خشن‌تر از همیشه
مدل جدید X6 به‌دنبال طراحی تحاجمی‌تر خود نسبت به نسل قبلی، به یک جلو‌پنجره برجسته و متفاوت مجهز شده که از نظر اندازه حتی نسبت به مدل پیشین، بزرگ‌تر است. بی‌ام‌و یک جلوپنجره منحصربه‌فرد نورانی نیز برای این مدل در نظر گرفته که با باز و بسته شدن درب، روشن و خاموش می‌شود، این جلوپنجره به صورت آپشن در دسترس خریداران خواهد بود. جلوپنجره از دو طرف با چراغ‌های جلو باریک و کشیده محاصره شده و در قسمت زیرین آن سپر با ورودی‌های هوای مشبک با خطوط برجسته، نمایی اسپرت به خود گرفته است. در عقب، شیشه و سقف شیب‌دار به طراحی موجی شکل درب صندوق و دو اسپویلر کوچک متصل شده است، چراغ ال‌ای‌دی کشیده، خروجی‌های هوا و دیفیوزر بزرگ با دو خروجی اگزوز حجیم، از دیگر ویژگی‌های طراحی عقب X۶ جدید محسوب می‌شود.







98-04-33enew1268.jpg






98-04-33enew1269.jpg






98-04-33enew1270.jpg



چرخ‌های این مدل در حالت استاندارد و در اروپا با اندازه ۱۹ اینچ طراحی شده است، اما نسخه بازار آمریکا X۶6 با چرخ‌های ۲۰ اینچی عرضه می‌شود، البته خریداران می‌تواند در موقع خرید چرخ‌های ۲۱ یا ۲۲ اینچی را برای مدل خود سفارش دهند. از نظر اندازه بدنه، X6 از مدل قبلی خود حجیم‌تر شده است، در حال حاضر این مدل از نظر طول ۴۹۳ سانتی‌متر، عرض ۲۰۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۱۶۹ سانتی‌متر و فاصله دو محور آن ۲۹۷ سانتی‌متر است.






98-04-33enew1271.jpg






98-04-33enew1272.jpg






98-04-33enew1273.jpg



مشخصات فنی با پیشرانه بنزینی و دیزلی
مدل جدید X6 در آمریکا در سه نسخه X6 sDrive40i، xDrive40 و X6 M50i خواهد بود که دو مدل اول به پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو دوگانه با ۶ سیلندر و قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار و مدل M50i به پیشرانه ۴.۴ لیتری توربو دوگانه هشت سیلندر با ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌تر گشتاور تجهیز خواهد شد.







98-04-33enew1274.jpg






98-04-33enew1275.jpg






98-04-33enew1276.jpg



اما خریداران در اروپا به دو مدل دیزلی شامل X6 M50d با پیشرانه توربوشارژ چهارگانه ۳.۰ لیتری شش سیلندر با قدرت ۳۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۷۶۰ نیو‌تن‌متر با شتاب صفر تا صد ۵.۳ ثانیه و مدل X6 xDrive30d با پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو دیزل شش سیلندر با قدرت ۲۶۱ اسب‌بخار و ۶۲۰ نیوتن‌گشتاور با شتاب صفر تا صد ۶.۵ ثانیه، دسترسی خواهند داشت.

طبق اطلاعات شرکت بی‌ام‌و، تولید این مدل در آمریکا از ماه آگوست آغاز شده و در ماه نوامبر با قیمت ۶۴.۳۰۰ دلار تا ۸۵.۶۵۰ دلار به فروش خواهد رفت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...