رفتن به مطلب

قرص سیستون چیست؟


samira@1374

ارسال های توصیه شده

spacer.png

داروى سيستون در درمان عفونت مزمن دستگاه ادرارى مورد استفاده قرار مى گيرد و همچنين از تشكيل مجدد سنگ در كليه ها جلوگيرى مى كند. قرص سنگ شکن کلیه سیستون، قوی ترین قرص سنگ کلیه است که کاملاً مبنای گیاهی داشته و به نسبت سایر داروها، اثربخشی مناسبی در شکستن سنگ کلیه دارد. میزان و نحوه مصرف این قرص سنگ شکن کلیه که تقریبا یک داروی تضمینی سنگ کلیه است برای هر فرد با توجه به میزان و اندازه هر سنگ و شرایط جسمانی متفاوت می باشد و باید حتما پزشک دستورالعمل آن را برای شما تجویز کند. با توجه به خاصيت هاى ديورتيك، لیتونتریپیت، ضد التهابى، و ضد ميكروبى، داروى سيستون که قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه است، در حل كردن و دفع کردن سنگ كليه و جلوگيرى از تشكيل مجدد آن مورد استفاده قرار مى گيرد و هم چنين در درمان اختلالات ادرارى به كار گرفته مى شود.

در دوران باردارى و شيردهى نبايد سيستون مصرف شود. مشخصات ايمنى سيستون هنوز در مادران شيرده مورد بررسى قرار نگرفته است. براى مصرف سيستون در دوران شيردهى حتما با يك متخصص اورولوژی و زنان و زایمان مشورت كنيد.

دکتر حسین کرمی متخصص کلیه (https://drkidneystones.com/)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...