رفتن به مطلب

sanazhedayati

ارسال های توصیه شده

یکی از محبوب ترین خوراکی های سگ ها، غذای تشویقی سگ است. تشویقی سگ می تواند برای سرگرمی سگ، آموزش سگ و ابراز علاقه و محبت به حیوان خانگی استفاده شود.

آشنایی با غذای تشویقی سگ

تشویقی سگ انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارد و در نتیجه انتخاب مناسب ترین تشویقی از بین این تنوع زیاد کار دشواری است که نیاز به تجربه و اطلاعات دارد. با توجه به نژاد و سن سگ نوع تشویقی که انتخاب می کنید و همچنین میزان و مقدار استفاده از آن متفاوت است. برای انتخاب تشویقی مناسب برای سگ خود، بهتر است هدف دادن تشویقی به سگ خود را بدانید و بر اساس آن از بین مدل های مختلف تشویقی سگ، اسنک و یا جویدنی مورد علاقه و مناسب سگ خود را انتخاب نمایید.

spacer.png

چرا از تشویقی سگ استفاده می شود؟

غذا و خوراک تشویقی سگ می تواند برای کمک به فرمان پذیری و آموزش سگ، تمیز کردن دندان ها، بهداشت دهان و دندان، بهبود عملکرد سیستم گوارش و همچنین سرگرمی سگ استفاده گردد. ما در پت شاپ شهرپت تلاش کرده ایم با گردآوردن بهترین تشویقی ها و تریت های سالم و مغذی برای سگ شما در نگهداری از حیوانات خانگی در کنار شما باشیم.

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...