رفتن به مطلب

قفل های الکترونیکی با قابلیت شناسایی کارت و رمز دیجیتالی


soolltani

ارسال های توصیه شده

برخی از قفل های الکترونیکی این قابلیت را دارند که بتوان آنها را به وسیله دسترسی دوبل کنترل کرد، به عنوان مثال در تنظیمات آنها مشخص کرد که تنها با داشتن هم کارت و هم رمز دیجیتال بتوان به آنها دسترسی داشت. یعنی قابلیت های قفل کارتی و رمزی را به طور همزمان در اختیار داشته باشید.

نصب کردن قفل های دیجیتالی با این قابلیت روی درب ها باعث میشود که امنیت آنها دو چندان شود و خیالتان راحت باشد که حتی اگر فردی به رمز شما دسترسی داشته باشد نمیتواند بدون در دست داشتن کارت قفل را باز کرده و وارد خانه شود.

برای این قفل ها میتوان از ۱۰ تا ۳۰ رمز استفاده کرد، و همچنین قابلیت تعریف ۲۰ کارت مختلف با دسترسی های مختلف و به طور همزمان هستند. که میتوان سیستم دوبل را روی آنها برای ۲۰ نفر به صورت مجزا و با دسترسی های متفاوت ایجاد کرد.

برای آشنایی بیشتر با این قفل ها و دریافت مشاوره برای خرید آنها میتوانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب هر چه بهتر قفل ها یاری کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...