رفتن به مطلب

آموزش آپدیت برنامه های اندروید


borna

ارسال های توصیه شده

آموزش آپدیت برنامه های اندروید

آپدیت برنامه های اندروید، یکی از اصلی ترین و مهم ترین راه ها برای عموم کاربران گوشی های اندرویدی است چرا که آنها برای در امان ماندن در مقابل افراد سودجو باید برنامه های نصب شده در گوشی را آپدیت نمایند. اما به چه دلیل اصلا باید این فرایند صورت گیرد؟! اجازه بدهید شما را با یک مثال ساده در این زمینه آشنا سازیم. تصور کنید که شما برنامه X را که حدودا دو ماه پیش نصب کرده اید را تاکنون آپدیت نکرده اید. در طی این دو ماه ممکن است باگ یا مشکلی در برنامه تشخیص داده شود.

 

در همین حین اگر افراد سودجو از این مشکل مطلع شوند می توانند به اطلاعات عموم افرادی که برنامه X را دانلود کرده اند، دسترسی پیدا کنند. اما همیشه انتشار آپدیت جدید به معنای مشکل یا باگ امنیتی در نسخه قبلی نیست! آپدیت می تواند افزودن قابلیت های جدید و یا حتی ایجاد رفع برخی محدودیت ها در هر برنامه ای باشد که شما می توانید خیلی ساده این فرایند را انجام دهید. به همین دلیل در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با روش آپدیت برنامه های اندروید (how to update android apps) آشنا سازیم. همراه ما باشید.

1- معتبرترین فروشگاه برنامه برای سیستم عامل اندروید، فروشگاه گوگل پلی می باشد و این در حالی است که فروشگاه های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید از آنها نیز استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که به هر فروشگاهی نباید اعتماد کنید چرا که ممکن است بجای برنامه ای که تصمیم به دانلود آن دارید، یک بدافزار را بر روی گوشی شما نصب کند. به همین دلیل ما در این گزارش از فروشگاه گوگل پلی استفاده کرده ایم. از این رو وارد گوگل پلی از منو کاربری شوید.

آپدیت برنامه های اندروید

توجه : اگر برنامه گوگل پلی را بنابر هر دلیلی بر روی گوشی ندارید، می توانید با کلیک بر روی این لینک اقدام به دانلود کنید.

2- اینک شما وارد برنامه گوگل پلی شده اید. دقیقا از قسمت بالا سمت چپ گزینه 3 خط افقی را انتخاب کنید که در تصویر ذیل نیز مشخص شده است.

آپدیت برنامه های اندروید

3- اینک گزینه My apps & games را انتخاب کنید.

آپدیت برنامه های اندروید

4- در این بخش شما می توانید برنامه های مدنظر خود را آپدیت کنید که برای آپدیت باید ابتدا از قسمت بالا گزینه سبز رنگ Updates را انتاخاب کنید که در تصویر ذیل مشخص شده است.. اما روش آپدیت به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول بصورت تکی تکی می باشد. بدین معنا که شما با انتخاب گزینه Update در مقابل هر برنامه می توانید بصورت جداگانه اقدام به آپدیت برنامه ها کنید. اما دسته دوم با انتخاب گزینه سبز رنگ Update all، آپدیت برنامه های گوشی نصب خواهند شد.

آپدیت برنامه های اندروید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...