رفتن به مطلب

راه حل ساده برای افزایش امنیت خانه


lale

ارسال های توصیه شده

 

  • قفل های هوشمند: قفل هوشمند درب نوعی قفل درب بدون کلید است که باعث ارتقای امنیت درب ورودی و هوشمندسازی خانه می‌شود. این نوع قفل‌ها را می‌توان توسط فناوری‌های بلوتوثی و یا اینترنتی توسط نرم افزارهای هوشمند از راه دور کنترل کرد. اکثر قفل‌های هوشمند را می‌توان به خانه هوشمند متصل کرد. به این ترتیب می‌توان سیستم‌های هوشمند خانه را مطابق با وضعیت درب وردی برنامه‌ریزی کرد. به عنوان مثال در صورت خارج شدن از منزل، با ارسال دستور از دستگیره دیجیتال درب به سیستم هوشمندسازی، سیستم‌های گرمایشی و روشنایی موقتا خاموش می‌شوند. در کل هدف قفل دیجیتال درب مانند سایر دستگاه‌های هوشمند ایجاد راحتی و امنیت برای کاربران است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دستگیره های درب کارتی که با نام قفل کارتی شناخته میشود یکی از سیستم های امنیتی است که در مکان های مختلف از آنها استفاده میشود، استفاده از این تکنولوژی دسترسی سارقان به قفل دشوار میکند، این قفل ها از مکانیزم جدیدی استفاده میکنند و علاوه قفل کردن درب دارای تکنولوژی های دیگری مانند: آلارم هشدار، قفل کودک، سیستم اعلام حریق و گزارشگیری هم هست، که حریم خصوصی افراد را حفظ میکند.

 

بهترین دستگیره های کارتی موجود در بازار

در حال حاضر میتوان مدل های مختلفی از دستگیره های کارتی را در برند ها و کارایی های متفاوت در بازار یافت اما بهترین قفل های موجود از برند، یوکا ، سامسونگ و یال هستند.

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...