رفتن به مطلب

چند مورد از بهترین برندهای قفل الکترونیکی


soolltani

ارسال های توصیه شده

سه شرکت سامسونگ ، گیتمن و یوکا در طراحی و تولید قفل های هوشمند مشارکت دارند. با این حال ، مارک های دیگر راه خود را به بازار نشان داده اند. اما محبوب ترین آنها در حال حاضر سه مارک تجاری هستند که در زیر به شما معرفی خواهیم کرد:

برای خرید بهترین برندهای قفل الکترونیکی کلیک کنید.

 

قفل الکترونیکی یوکا

یوکا یک شرکت کره ای است که برای طراحی و تولید قفل الکترونیکی به زیبایی و ظاهر محصولات خود اهمیت می دهد. محصولات این شرکت اغلب توسط آپارتمان های دولتی ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های هوشمند یوکا قابلیت ضبط تعداد زیادی اثر انگشت است. به همین دلیل آنها برای شرکت ها و مکان های اداری مناسب هستند. در این حالت ، کلیه کارمندان اداری می توانند از ویژگی اثر انگشت استفاده کنند.

با وجود قفل بودن ، یوکا دیگر قادر به حمل کلیدها و تحمل مشکلات مربوط به آنها نیستید.  اگر شخصی فقط یک بار اجازه ورود به ساختمان را داشته باشد ، می تواند یک رمز عبور یک بار مصرف را برای برنامه قفل تعریف کند. پس از اینکه شخص مکان را ترک کرد ، گذرواژه بی اعتبار می شود و برای دفعه دیگر قادر به ورود به ساختمان نخواهید بود.

 

ویژگی دیگر قفل دیجیتال یوکا، این قفل اتوماتیک است. این بدان معنی است که به محض ترک ساختمان ، دیگر نیازی به قفل کردن درب نخواهید داشت. در عوض ، درب به طور خودکار بسته می شود. در آپارتمان های مسکونی شاید قفل کردن درب را فراموش کنید. اما هنگامی که شما از خانه دور هستید ، این موضوع را درک کنید. این مشکل در قفل الکترونیکی Yucca کاملاً برطرف شده است و دیگر نیازی به نگرانی در مورد هر چیزی نخواهید داشت.

 

قفل دیجیتال سامسونگ

 

سامسونگ یکی دیگر از شرکتهای برجسته در ساخت قفل های دیجیتال است. این شرکت قفل های دیجیتالی خود را با استفاده از گزینه های بلوتوث ، رمز عبور ، اثر انگشت و کارت طراحی و ساخته است.

یکی از ویژگی های قفل دیجیتال سامسونگ می تواند خاموش بودن قفل باشد. امکان عملکرد قفل خیالی نیز از بیرون ریختن رمز عبور جلوگیری می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد از ۱ تا ۴ رقم را به عنوان رمز عبور انتخاب کنید

 

قفل دیجیتال گیتمن

یکی دیگر از مارک های شناخته شده در ساخت قفل دیجیتال گیتمن است. این شرکت برای قفل هوشمند خود از رمز عبور و اثر انگشت استفاده می کند. کلمات عبور آن بین ۱ تا ۲ رقم است. رمز عبور به گونه‌ای انتخاب شده است که جعل آن غیرممکن است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...