رفتن به مطلب

هوشمندانه زندگی کنید.


lale

ارسال های توصیه شده

در سال های اخیر مدلهای زیادی از قفلهای مختلف دیجیتال در بازار وجود دارند که هر یک از این  قفلها ویژگی های خاص خود را دارند، به علت گستردگی استفاده از این قفل ها در سال های اخیر استفاده از قفل الکترونیکی درب رواج زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل در این نوشته روش نصب این قفل ها را توضیح میدهیم تا در صورت نیاز خودتان کار نصب قفل های دیجیتالی را انجام دهید.

 

قفل دیجیتال با روش های مختلفی کنترل میشوند اما مهمترین روش دسترسی به این قفل ها توسط رمز است، اما در صورت تمایل میتوان آنها را به وسبله هاب Wink به تلفن همراه هم متصل کرد و از آن استفاده کرد، علاوه براین همینطور که از نام این قفلها مشخص است هوشمند هستند و میتوان آنها را به باقی سیستم های هوشمند هم متصل نمود.

 

نصب مدل های قفلهای هوشمند بسیارساده و آسان است و میتوان آنها در مدت زمان چند ثانیه نصب و راه اندازی کرد و از مزایا راه بیشمار آن برای حفاظت حراست از درب ها استفاده کرد استفاده کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته ما شاهد تغییرات در زندگی خود هستیم یکی از مسائلی که همیشه در زنئگی ما اهمیت دارد امنیت است...

وقتی به باشگاه یا استخری میروید دوست دارید که وسایلتان را در مکانی امن قرار دهید تا سرقت نشود با قفل های کابینتی یوکا دیگر نگران امنیت وسایل خود نباشید!

مزایای قفل کابینتی

  • استفاده از مچ بند های سیلیکونی ضد آب
  • کاربری ساده
  • امنیت بالا
  • استفاده از منابع تغذیه مختلف
  • امکان حذف کارت، مچ بند و.. از حافظه قفل بدون نیاز به تعویض کل قفل
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...