رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

فروشگاه اینترنتی پت شاپ شهرپت با هدف ایجاد نامی قابل اطمینان و بستری مناسب جهت برآورده کردن نیازهای صاحبان پت و علاقمندان به حیوانات خانگی و ماهی های آکواریوم فعالیت خود را آغاز کرد. پت شاپ شهرپت مرجع تخصصی خرید غذا و لوازم حیوانات خانگی در ایران است که دارای مجوز از اتحادیه کسب و کارهای مجازی می باشد.

برای رسیدن به این منظور پت شاپ شهرپت تلاش نموده است تا بستر کاملی برای رفع تمامی نیازهای حیوانات خانگی فراهم نماید و به عنوان یک مرجع کاملا تخصصی با گردآوردن بهترین برندها و محصولات با کیفیت و اصل، در انتخاب مناسب ترین کالاها به مشتریان خود کمک نماید.

پت شاپ چیست؟

 

پت شاپ(Pet shop) به مرکز فروش لوازم و غذای حیوانات خانگی گفته می شود که در کشور ایران نیز با افزایش علاقه خانواده ها به نگهداری از حیوانات خانگی راه اندازی شدند. (Pet Shop) از کلمات پت (Pet) به معنای حیوان خانگی و شاپ (Shop) به معنای فروشگاه می باشد.

پت شاپ شهرپت مرجع تخصصی خرید غذا و لوازم حیوانات خانگی است و در جهت رفع تمام نیازهای شما حیوان دوستان عزیز، کالاهای متنوع و با کیفیتی را برای انواع حیوانات خانگی از قبیل انواع نژاد سگ، گربه، پرندگان، جوندگان، خزندگان و آبزیان مهیا کرده است.

محصولات پت شاپ شهرپت

در پت ‌شاپ شهرپت انواع مختلف غذا و لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد.

 مانند:

  • خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی
  • مکمل‌های دارویی پت
  • لوازم آرایشی و بهداشتی حیوانات خانگی
  • انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان و …
  • انواع تشویقی‌ها
  • اسباب بازی و سرگرمی
  • غذای ماهی و دارو و مکمل های آکواریوم

 

در پت شاپ شهرپت می توانید هر آنچه که مورد نیاز حیوانات خانگی و ماهیان آکواریومی می باشد بیابید و با بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های محصول، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

جلب رضایت مشتری و سرویس دهی مناسب اولویت ماست و مشتریان شهرپت همواره می توانند از مشاوره تخصصی برای خرید محصول مناسب پت و همچنین خدمات پشتیبانی ما بهره مند گردند.

شایان ذکر است تمامی محصولات موجود در شهرپت توسط کارشناسان ما بررسی و پس از اطمینان از کیفیت و اصالت کالا به شما معرفی شده اند. همچنین تیم تخصصی شهرپت با استفاده از بروزترین اطلاعات سعی در گردآوری مقالات و دانستنی های مورد نیاز صاحبان پت نموده است تا در نگهداری بهتر از ماهیان زینتی، آکواریوم و حیوانات خانگی به شما حیوان دوستان یاری رساند.

ایده ایجاد پت شاپ شهرپت به وجود آوردن مرجعی کامل و تخصصی در دنیای پت و آکواریوم است و با تلاش روزانه و بهره گیری از تیمی حرفه ای در تلاشیم تا تبدیل به نامی آشنا و قابل اطمینان در حوزه حیوانات خانگی شویم. شهرپت در این راستا اقدام به ایجاد جایگاهی ویژه و کارآمد برای تولیدکنندگان موفق ایرانی و محصولات با کیفیت آن ها نموده است تا بتواند سهم تاثیرگذاری در بازار تهیه و عرضه محصولات و ملزومات حیوانات خانگی داشته باشد و فضای دوستانه ای جهت همکاری با دیگر فعالان این حوزه و همچنین بازار کاری سالم را به وجود آورد.

پت شاپ شهرپت مرکز خرید غذای حیوانات خانگی

 

ویرایش شده توسط sanazhedayati
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...