رفتن به مطلب

قفل دیجیتال کارتی


lale

ارسال های توصیه شده

از دردسر قفل ها و کلیدهای درب منزلتان خسته شده‌اید؟

فرض کنید خسته و کوفته از محل کارتان به خانه برگشته‌اید و دستتان هم پر است.

کسی هم در خانه نیست که در را برایتان باز کند. درک می‌کنم! یکی از بزرگ‌ترین عذاب‌ها این است که با هزار دردسر دنبال کلیدتان بگردید و در را باز کنید.

تازه اگر خوش‌شانس باشید و کلید همراهتان باشد و آن را فراموش نکرده باشید.

که اگر فراموشتان شده باشد، تازه در ابتدای ماجرا قرار دارید!

قفل‌های دیجیتال هوشمند به شما این امکان را می‌دهند که با کمترین فشار و دردسر بازشان کنید.

این کار می‌تواند به سادگی یک لمس با سرانگشتتان باشد و آنوقت در برایتان باز شده است! ضمن اینکه کلید همیشه همراه شماست؛ در چشم‌ها، سرانگشتان یا کف دستتان.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زمانی که صحبت از امنیت خانه میشود اولین مکانی که به آن فکر میکینم دربهای ورودی ساختمان ها هستند، درب های ورودی ساختمان ها سد ورودی بیگانگان به داخل خانه هستند، به این معنا که میتوانید به محض بستن درب خانه آن را از عوامل خارجی و بیگانگان حفظ کنید.

برای تضمین امنیت منازل خود از قفل های الکترونیکی یوکا استفاده کنید!

 

امروزه استفاده از دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند می‌توانند هم به امنیت بیشتر و هم زیبایی فضای ورودی تأثیر بسزایی بگذارند. اما پرسشی که اغلب از سوی خریداران شنیده می‌شود این است که: «چه نوع درب‌هایی قابلیت نصب دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند را دارند؟

انواع درب های ورودی ساختمان

درب های چوبی

چوب قدیمی ترین متریالی است که از گذشته تا کنون برای ساخت درب های ساختمان از آن استفاده میشده است، در حال حاضر هم طیف وسیعی از درب های چوبی در بازار یافت میشود و انتخاب آنها با توجه ب کاربری که از آنها توقع داریم متفاوت است. معمولا این درب ها بیشتر برای بخش های داخلی ساختمان استفاده میشوند. و قابلیت نصب دستگیره های الکترونیکی و کارتی را دارند که باعث دو چندان شده زیبایی آنها میشود.

درب فلزی

به دلیل استحکام بالای فولاد، درب های فلزی در ورودی های ساختمان ها بسیار پرکاربرد هستند، و میتوان فولاد را جایگزینی بسیار عالی برای ساخت دربهای ورودی ساختمان ها نام برد.
دوام دربهای فولادی بالاتر است و میتوان سطح خارجی آنها را با استفاده از رنگ پوشاند. این روزها دربهای فلزی گزینه اول برای درب های ورودی ساختمان هستند که قابلیت نصب قفل دیجیتال را دارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...