رفتن به مطلب

آیا قفل کارتی ایمن است؟


soolltani

ارسال های توصیه شده

امروزه مدل های مختلفی از این قفل ها اعم از قفل های بیومتریک، رمزدار، وای فای و بلوتوثی در بازار وجود دارند که هر یک از آنها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. اما موضوع مورد بحث ما در این مقاله قفل های کارتی هستند.

برای خرید قفل های کارتی ایمن به سایت یوکا مراجعه کنید.

از قفل های کارتی معمولا در هتل ها و مکان های تجاری استفاده میشود، و اگر در هتل اقامت داشته باشید حتما قفل هتلی را بر روی درب های اتاق های هتل مشاهده کرده اید. این قفل ها از جدید ترین فناوری های حوزه امنیت هستند. و میتوانند امنیت اتاق، خانه یا ساختمان را در سطح بالایی حفظ کنند.

قفل های مخصوص پنجره

همچنین به دلیل آمارهای بالای سرقت از پنجره ها مدل هایی از این قفل ها برای پنجره ها هم وجود دارند، استفاده از آنها عملا میتواند جلوی ورود غیر مجاز افراد بیگانه به داخل ساختمان را گرفته و امنیت را تا حد زیادی بالا ببرد.

برخی از مدل های قفل های کارتی دارای سطوح امنیتی بالاتری از نیز هستند، به عنوان مثال میتوان به قفل هایی که مجهز به دوربین های امنیتی هستند اشاره داشت.

هشدارهای امنیتی

همچنین به دلیل برخوردار بودن از سیستم های دیجیتالی، برخی از مدل های هوشمند این قفل ها امکان اتصال به تلفن همراه را نیز دارند که در زمان های خطر و حس دسترسی افراد بیگانه به قفل سریعا پیام هشداری به تلفن همراه شما ارسال خواهد کرد. حتی اگر شما از قفل های هوشمند هم استفاده نکنید، در صورت دسترسی غیر مجاز به این قفل ها با استفاده از آژیر خطر اطلاع خواهد داد.

سهولت استفاده

زمانی که از قفل های بدون کلید استفاده میکنید دیگر لازم نیست که هر بار یک دسته کلید بزرگ را با خود حمل کنید، و در صورت گم کردن یا جاگذاشتن کلید ها به درد سر بیوفتید، زمانی که از این قفل ها استفاده میکنید تنها کافی است کارت زا به همراه داشته باشید یا رمز عبور را به خاطر داشته باشید.
نگران نباشید، حتی اگر کارت یا رمز را گم کردید لازم نیست قفل را به طور کلی عوض کنید میتوانید تنها دسترسی به کارت یا رمز مفقود شده را پاک کنید و دسترسی جدیدی ایجاد کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...