رفتن به مطلب

سریال "فرات" به آی‌‌فیلم رسید


Maryam

ارسال های توصیه شده

 سریال "فرات" به آی‌‌فیلم رسید/ قرائت همگانی زیارت اربعین و پخش از شبکه قرآن

 
اخبار تلویزیون| سریال "فرات" به آی‌‌فیلم رسید/ قرائت همگانی زیارت اربعین و پخش از شبکه قرآن

آی‌فیلم پخش سریال تلویزیونی «فرات» را همزمان با اربعین حسینی آغاز می‌کند. قرائت همگانی زیارت اربعین که از شبکه قرآن پخش و "به روایت تعزیه" که برنامه ویژه رادیو نمایش می‌شود.

 اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:

برای نخستین بار ویژه برنامه «به روایت تعزیه» که به سفارش رادیو اربعین در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید است از آنتن رادیو نمایش پخش می‌شود.

این مجالس تعزیه به مدت 30 دقیقه با عنوان «به روایت تعزیه» و به سفارش رادیو اربعین در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

«به روایت تعزیه » ویژه رادیو اربعین هر شب ساعت 24 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در کمپین #به_تو_از_دور_سلام از همه خانواده‌ها دعوت شده روز اربعین ساعت 10 صبح، با حضور روی پشت بام‌ها و ایوان منازل، زیارت اربعین را بخوانند. در این کمپین، از همه خانواده ها دعوت شده تا در روز اربعین، ساعت 10 صبح، با حضور روی پشت بام ها و ایوان منازل، زیارت اربعین را بخوانند.

براساس اطلاعات این کمپین، قرائت زیارت اربعین روی پشت بام‌ها و ایوان منازل، مطابق با برخی احادیث و روایات است. شبکه قرآن نیز در روز اربعین هم زیارت اربعین در ساعت های 5:15، 6:10 و 7 صبح از شبکه قران و معارف سیما پخش می‌شود و در ساعت 8 صبح همراه با ویژه برنامه‌ای از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی زیارت اربعین را روی آنتن می‌برد.

ارتباط زنده از حرم مطهر امام رضا(ع) هم در روز اربعین ساعت 10 و در ساعت 13 از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم در ساعت 16، ارتباط زنده با حرم مطهر حضرت معصومه(س) و در ساعت 19 به محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم برقرار می‌شود. در ساعت‌های 14، 15 و 21:15 نیز ارتباط مستقیم از کربلای معلی در برنامه «موکب تلویزیونی ایران» خواهد بود.

بازیگران نقش حرمله و غلام حرمله در برنامه امشب «تشرف» که به صورت زنده از شبکه یک پخش می‌شود، از دلتنگی شان برای زیارت امام رضا (ع و نقش ایشان در زندگیشان می‌گویند.

ویژه برنامه «تشرف» با مشارکت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است که با اجرای سیدمحمد رضا حسینیان همه روزه از ساعت 19 به صورت زنده از بارگاه منور رضوی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «فرات» محصول سال 1390، از پنجشنبه همین هفته به روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

اکبر زنجانپور، حسن پورشیرازی، گوهر خیراندیش، فریبا جدی‌کار، حمید ابراهیمی، رامین راستاد، نفیسه روشن، شیوا ابراهیمی، روح‌الله کمانی، ناز آفرین کاظمی، سارا بهرامی و علی مرادی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

«فرات» قرار است هر روز ساعت 18 روی آنتن برود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 2 بامداد و 10 صبح خواهد بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...