رفتن به مطلب

لوازم مورد نیاز چرخ خیاطی صنعتی


nakhsoozan

ارسال های توصیه شده

این ماشین ها سر سخت هستند و برای مقاومت در برابر هزاران ساعت استفاده بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ساخته شده اند. مارک های برتری مانند Consew ، Econosew ، Highlead ، Juki ، Reliable و … چرخ خیاطی های صنعتی را ارائه می دهند. این مارک ها صرف نظر از ضخامت پارچه ، به قوام و یکنواختی دوخت اختصاص می یابد. موتورهای آن ها همچنین برای شروع و توقف ناگهانی طراحی شده است.

لوازم جانبی چرخ خیاطی های صنعتی به شما کمک می کند کارها بسیار ساده تر و حرفه ای تر شوند. میزها و حباب های آلومینیومی فوق العاده بزرگ، موتورهای اضافی ، صندلی ها ، نورپردازی مخصوص کارهاْ تعدادی پایه فشار دهنده مختلف مانند پایه های چکشی، و چندین پایه متفاوت دیگر در دسترس قرار دارند.

همچنین ماشین آلات ویژه ای برای خرید در دسترس هستند ، مانند ماشین آلات طراحی شده برای لباس ، تودوزی ، کوک های صنعتی ، زیگزاگ صنعتی ، دوخت چرم و بندهای فرش صنعتی و همچنین ماشین آلاتی که مخصوص دوخت شلوار جین ساخته شده اند. هر دو مدل قابل حمل و ثابت از چرخ خیاطی های صنعتی موجود است ، بنابراین می توانید مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید.

برخی دیگر از وسایل مورد نیاز

1)برس

2) روغن مخصوص

3) نخ چین

4) ریسه های نخ بزرگ

5) میز مخصوص

6) نور ال ای دی


لوازم مورد نیاز چرخ خیاطی صنعتی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...