رفتن به مطلب

اسپیکر بلوتوثی جدید مارشال


ارسال های توصیه شده

شرکت مارشال از خرید اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل جدیدی به نام Emberton با قیمت ۱۶۸ دلار رونمایی کرد. این محصول ۷۰۰ گرم وزن داشته و به لطف بهره مندی از گواهی IPX7، قابلیت غوطه ور شدن تا عمق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه را دارد.

به گفته شرکت مارشال، اسپیکر Emberton با وجود ابعاد کوچک، صدایی غنی، واضح و بلند را پخش می‌کند. بلندگوی این محصول صدا را در جهات مختلف پخش کرده و در بیرون و درون منزل صدا را به شکل واضح و رسا به گوش کاربر می رساند. 

 

Emberton-speaker-2-w600.jpg
 

به گفته سازنده این اسپیکر با یک بار شارژ تا حدود ۲۰ ساعت قابل استفاده بوده و به دلیل پشتیبانی باتری آن از شارژ سریع، پس از ۲۰ دقیقه وصل بودن به شارژر می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد. این محصول همچنین از بلوتوث ۵ پشتیبانی کرده و تا مسافت ۹ متری به دیوایس متصل باقی می‌ماند.

اسپیکر Emberton با قیمت ۱۶۸ دلاری تقریباً هم قیمت اسپیکر قابل حمل شرکت Ultimate Ears یعنی Boom 3 با قیمت ۱۵۰ دلار بوده و از لحاظ قابلیت‌ها شباهت‌هایی با آن دارد. برای مثال هر دو محصول در برابر نفوذ آب مقاومت کرده و صدا را به شکل ۳۶۰ درجه پخش می‌کنند.

 

اسپیکر Emberton مارشال
 

البته اسپیکر جدید مارشال شارژدهی بیشتری نسبت به Boom 3 (پانزده ساعت با یک بار شارژ) داشته و برخلاف آن که پورت micro-USB را ارائه می‌کند، از درگاه USB-C برخوردار است. خریدار با پرداخت ۵۰ دلار کمتر می‌تواند به سراغ اسپیکر بلوتوثی سونی XB23 هم برود البته شارژدهی آن تنها ۱۲ ساعت اعلام شده است.

اسپیکر Emberton رقبای متعددی را کنار خود می‌بیند اما ظاهر کلاسیک و شارژدهی قابل توجه  برگ‌های برنده آن هستند. این محصول از هم اکنون از سایت رسمی سازنده قابل خریداری است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...