رفتن به مطلب

فروش انواع درب ضد سرقت


sepahandarb

ارسال های توصیه شده

درب ضدسرقت به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به دربهای معمولی مقاومتر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب ضدسرقت از نظرساختار داخلی، قفل، لولا وجنس با دربهای معمولی متفاوت است. قفلها در درب ضدسرقت بزرگتر و مقاوم ترهستند و دربهای ضدسرقت علاوه براینکه امنیت خانه را دربرابرسرقت تامین میکنند باید ویژگیهای دیگری از قبیل عایق بودن در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند و در کنار همه اینها باید حس زیبایی را به محیط القا کند.

 

اجزای دربهای ضدسرقت

 

قفل درب ضد سرقت

درب های ضدسرقت بغیر از درب ضد سرقت ارزان حداقل دارای دو قفل می باشند که هریک ازاین قفلها دارای میزان امنیت متفاوتی هستند. و یکی از مهمترین واصلیترین اجزا دردرب ضدسرقت،قفلها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضدسرقت حتمابه قفل آن توجه کنید.

 

لولای درب ضد سرقت

لولا دراکثر دربهای ضدسرقت ازخارج و یا ازهردوطرف پنهان است واین امرمانع از بازشدن درب به وسیله اهرم کردن لولا میشود و لولا نیز نقش بسیار مهمی در درب ضد سرقت دارد.

 

لایه های درب ضد سرقت

درب ضدسرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. جنس لایه داخلی درب ضد سرقت معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف و چوب طبیعی معمولا روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضدسرقت نیزغالبا به وسیله پشم سنگ و یا فوم پرمیشودکه این امرباعث میشود درب ضدسرقت عایق صد اوحرارت نیز باشد

تناسب درب ضد سرقت با محیط

دربهای ضدسرقت میبایست به تناسب محل مورد استفاده با ویژگیهای متفاوت انتخاب گردند. مثلا در مکانهایی مانند کارخانجات و کارگاههای خارج از شهر که سارقین امکان تخریب در را با سروصدای زیاد به راحتی دارا هستند باید از دربهای ضدسرقت با ویژگیهای خاص استفاده نمود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیر ممکن سازند . در اینگونه موارد نه تنها ضخامت لایه های فولادی در دو طرف درب به دو میلیمتر افزایش مییابد بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش،ضد اسید و ضد تخریب در میان آن تقویت گردیده . و یا اگردربهای ضدسرقت قراراست در مکانهای مرطوب و با تابش نور خورشید باشد پوشش لایه بیرونی باید ضد رطوبت و ضد آفتاب باشند ! که در این مورد نیز شخص باید یا درب ضد سرقت با رویه فلزی یا همان درب ضد سرقت فلزی را تهیه و استفاده کند.

 

فروش انواع درب ضد سرقت

https://sepahandarb.ir

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

اجزای قفل های الکترونیکی

همه قفل های الکترونیکی دارای سه بخش اصلی هستند، که این بهش ها شامل: بدنه اصلی و یا خارجی قفل، بدنه داخلی قفل و مغزی آن هستند. که برای نصب کردن قفل ها باید این سه بخش را به هم متصل نمود. و روی درب ورودی خانه یا محل کار نصب کرد.

امنیت منازل و ... خود را با قفل های الکترونیکی یوکا تضمین کنید.

بدنه بیرونی قفل های دیجیتال شامل بخش های، سنسور اثر انگشت، کارت خوان و یا صفحه کلید برای وارد کردن رمز است. و در برخی از مواقع و برخی از مدل های این قفل ها دارای بخشی برای کلید مکانیکی اضطراری هم هستند، همچنین به این دلیل که این قفل ها با استفاده از باتری کار میکنند بخشی برای وارد کردن باتری هم دارند

۱- محل قرارگیری قفل را مشخص نمایید:

برای نصب کردن قفل های الکترونیکی باید دقت کنید جایی که برای آن انتخاب میکنید، مناسب باشد و تراز باشد، بهتر است که اگر دانش کافی برای اینکار ندارد از متخصصان اینکار کمک بگیرید. تا کارهای مربوط به نصب قفل را انجام دهد و اگر قفل مشکلی داشت، بتوانید از خدمات پس از فروش آن هم استفاده کنید.

۲- سوراخ کاری

برای نصب کردن باید جای نصب قفل را روی درب با استفاده از دریل مشخص نمایید، برای اینکار یک شاابلون استاندارد وجود دارد، آن را روی درب قرار دهید و محل پیچ ها و میخ ها را سوراخ نماید. باید توجه داشته باشید که دقیقا بر طبق شابلون اینکار را انجام دهید. و سپس اجرای قفل را طبق الگو روی درب استفاده از پیچ ها نصب کنید.

۳- تنظیم کردن بخش های مختلف قفل

پس از اینکه نصب کردن به پایان رسید، باتری ها را درون آن قرار دهید، و سپس رمز، کارت یا اثر انگشت را در آن ثبت کنید، اینکار بسته به مدل قفلی که استفاده میکنید متفاوت است.
اگر از قفل رمزدار استفاده میکنید باید رمز عبوری انتخاب کنید که به سادگی قابل حدس زدن نباشد و اگر از قفل کارتی استفاده میکنید، کارتتان را دور از دسترس دیگران قرار دهید، .و اگر کارت را گم کردید، حتما از طریق نرم افزار آن را غیر فعال نمایید.

۴- فعال کردن گارانتی

برای اینکه بتوانید از خدمات پس از فروش قفل پس از نصب آن برخوردار شوید حتما باید فرم گارانتی ر پر کنید، در صورتی که کار نصب را به نمایندگی خود قفل بسپارید، غیر از امضای فرم کار دیگری نیاز نیست که انجام دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...