رفتن به مطلب

چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ


Maryam

ارسال های توصیه شده

چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ/ از محکومیت‌های سنگین بین‌المللی تا جدایی بازیکنان اصلی

 

چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ/ از محکومیت‌های سنگین بین‌المللی تا جدایی بازیکنان اصلی

باشگاه تراکتور تبریز در آستانه پایان مسابقات لیگ برتر با چالشی جدی برای جدایی بازیکنان تأثیرگذارش و همچنین محکومیت در پرونده‌های بین‌المللی روبه‌رو شده است.

 باشگاه تراکتور تبریز در جدیدترین پرونده خود در فیفا به پرداخت یک میلیون و 100 هزار یورو به فورچونه محکوم شد. این باشگاه پیش از این نیز به پرداخت 820 هزار دلار به کنستانت، 400 هزار دلار به استوکس و 250 هزار دلار به اروین محکوم شده بود تا بدهی‌های این باشگاه در محاکم بین‌المللی به بیش از 2.5 میلیون دلار برسد که رقم بسیار قابل توجهی است.

بحث فورچونه و بدهی‌های دیگر باشگاه تراکتور به بازیکنان خارجی از یک سو و حالا زمزمه جدایی چند بازیکنان اصلی این تیم مانند احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه و رضا اسدی باشگاه تراکتور را در آستانه اتمام لیگ با چالشی جدی روبه‌رو کرده است. مدیران تراکتور که تمام پرونده‌های بین‌المللی این باشگاه را به دادگاه CAS ارجاع داده‌اند و منتظر صدور آرای نهایی هستند، در پرونده فورچونه مدعی هستند که خطری آنها را تهدید نمی‌کند و می‌توانند در دادگاه CAS رأی را به نفع خود برگردانند. این در حالی است که معمولاً فوتبال ایران در کمتر پرونده‌ای در دادگاه عالی ورزش سابقه پیروزی داشته است و بنابراین نباید حساب زیادی روی این موضوع باز کرد.

در این شرایط، اما قانون جدید سازمان لیگ در منع جذب بازیکن و مربی خارجی در فصل آینده، شاید مشکلاتی برای برخی تیم‌های ایرانی به وجود بیاورد، اما می‌توان گفت درباره تیمی مانند تراکتور که سابقه خوبی در جذب بازیکن و مربی خارجی ندارد، یک توفیق اجباری محسوب می‌شود.

البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل و همچنین قانون منع جذب بازیکن خارجی برای فصل آینده تراکتور کار سختی برای پُر کردن جای خالی بازیکنان اصلی خود خواهد داشت و بیشتر باید به فکر حفظ بازیکنان فعلی‌اش باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...